Conferințe

CAPITALA VERDE INVESTIŢII ÎN MEDIU PENTRU BUCUREŞTI

14/04/2017

Aglomerarea și poluarea sunt principalele două probleme care afectează nivelul de trai al locuitorilor oricărui mare oraș din lume și a căror rezolvare presupune măsuri pentru îmbunătăţirea calităţii aerului, asigurarea de spaţii verzi în mediul urban şi gestionarea ecologizată a deşeurilor. Din nefericire, în acest moment, studiile independente situează Municipiul Bucureşti pe primul loc într-un top al celor mai poluate oraşe de pe continent. Măsuratorile efectuate în timp au evidențiat că aerul inspirat de locuitorii celui mai mare oraș din România este viciat de uriașe cantităţi de noxe şi praf, nivelul noxelor fiind una dintre cele mai importante dovezi a faptului că, in acest moment, Capitala nu îndeplinește una dintre cele mai importante norme ale Uniunii Europeane: asigurarea unei suprafeţe de 26 de metri pătraţi de spaţiu verde pe cap de locuitor. Cum situaţia devine critică, iar insituțiile Uniunii Europeane amenință cu impunerea de sancţiuni financiare importante, actuala administrație a Capitalei a demarat un amplu proces de consultare atât cu autoritățile centrale, cât și cu organizațiile neguvernamentale și companiile private în vederea întocmirii și aplicării unui plan pe termen mediu și lung pentru “curățarea” aerului Capitalei. Principalele soluții propuse în cadrul acestor consultări – investiţiile şi proiectele pentru protecţia mediului, extinderea spaţiilor verzi, colectarea selectivă şi depozitarea în gropi ecologizate a deșeurilor, precum şi valorificarea Parcului Natural Văcăreşti – au fost temele principale de discuţie în cadrul forumului “Capitala verde. Investiţii în mediu pentru Bucureşti”, organizat de INTACT Media Group și moderat de Alessandra STOICESCU.

Proiectul Capitala Verde reprezintă una dintre priorităţile Primăriei Municipiului Bucureşti, în bugetul pentru 2017 fiind alocate aproximativ 60 de milioane de euro pentru protecţia mediului. “Oraşul trebuie să respire”, a declarat edilul Capitalei, Gabriela FIREA, în deschiderea forumului Intact Media Group. Parcurile sunt sursa principală de generare a aerului curat la care au dreptul locuitorii Bucureștiului. Primarul General a explicat și motivele pentru care Capitala a ajuns în situația de a nu putea asigura un aer curat cetățenilor ei: “În perioada 2001-2013, Capitala a pierdut 36 de hectare de teren în parcuri şi 23 de hectare de spaţii verzi şi terenuri pe care sunt amenajate locuri de joacă prin retrocedari. O hotărâre judecătorească trebuie respectată, dar am luat decizia să încercăm să recuperăm aceste zone pierdute”, a precizat Gabriela Firea.

Primarul General a anunţat că lucrează deja la îndreptarea acestei situaţii: “Vom încerca să găsim o soluţie legală ca noii proprietari fie să primească alte terenuri la schimb, fie să le vândă Primăriei la un preţ rezonabil.’’

Primarul General, Gabriela Firea, a mai declarat că Municipalitatea va implementa o soluţie tehnologizată de monitorizare permanentă a calității aerului. „Vom implementa în perioada următoare un sistem operaţional pentru managementul calităţii erului, cu ajutorul căruia vom putea cunoaşte în timp real nivelurile de concentraţii de poluanţi atmosferici şi vom putea emite informări/alarmări ale populaţiei. Vom amplasa în zone pe care le considerăm ca fiind supuse poluării stații de monitorizare. 25 dintre acestea vor fi fixe, 9 stații vor fi relocabile și 20 de echipamente pentru măsurări indicative. Stațiile care vor fi fixe, cele 25, vor fi amplasate în zona spitalelor, școlilor, parcurilor și zonelor de agrement (…). Prin acest sistem de teletransmisie de date vom putea să aflăm în fiecare moment care este gradul de poluare și vom putea transmite aceste informații instituțiilor care să poată lua măsuri”.

Un alt punct important în cadrul programului Capitala Verde este implementarea la nivelulul întregii zone a colectării selective a deșeurilor, dar și refacerea gropilor de gunoi astfel încât ele să corespundă standardelor europene de ecologizare.”Am ajuns ca în 2017 doar 5% din deşeuri să se recicleze. Anul acesta, dacă nu triplăm acest procent, să ajungem la 15%, vom primi amenzi usturătoare‚” a punctat Primarul General al Capitalei, care a ţinut să precizeze că, până în 2020, acest procent trebuie să fie de 50%.

Despre posibile sancţiuni din partea Uniunii Europene a vorbit în cadrul Forumului Intact Madia Group şi Ministrul Mediului, Vicepremierul Graţiela GAVRILESCU. România are de rezolvat în zona gestionării deșeurilor nu mai puțin de nouă situații de infringement, mai multe proiecte cu finanțare europeană fiind în pericol până la rezolvarea acestor situații, a atras atenţia Gavrilescu.

Ministrul a anunţat că, în perioada următoare, va negocia împreună cu primăriile, societăţile de salubritate, societăţile producătoare de ambalaje şi ONG-uri un plan de măsuri pertinent, astfel încât în 2050 ţara noastră să atingă nivelul european de deşeuri zero. ”Îmi doresc lucrul acesta atât ca cetăţean al României, cât şi ca Ministru al Mediului. Este o miză mare când vorbim despre Planul Multianual de Investiţii pe Mediu al Capitalei. Foarte multe generaţii s-ar putea să aibă de suferit dacă nu luăm acum măsuri pe termen lung. Pe mine, ca Ministru al Mediului, mă preocupă ca România să nu mai aibă probleme de infringement şi ca Bucureştiul să devină o adevărată capitală europeană şi, atunci când mergem pe drumurile ţării, să nu mai vedem munţii de gunoi  de pe spaţiile verzi.”

Forumul a oferit companiilor private și reprezentanților ONG deschiderea unui dialog public cu reprezentanții Guvernului, una dintre temele dialogului fiind modul în care fondurile europene pot fi folosite în proiecte de mediu. „Cine răspunde pentru faptul că fondurile europene nu au fost absorbite. Cine răspunde pentru pasivitate?”, i-a întrebat Cristian ERBAŞU, Directorul General Construcții Erbașu, pe reprezentanții Guvernului, care au replicat că: „Trebuie să recuperăm toate lucrurile care nu s-au făcut şi să punem ordine în această ţară, inclusiv pe mediu. Sunt mult prea multe persoane care ar trebui să răspundă pentru nepăsare, dar noi trebuie să considerăm esenţial punctul de plecare de azi. România are posibilitatea să devină una dintre cele mai puternice ţări din punct de vedere economic şi al mediului.”

Una dintre propunerile lansate în cadrul Forumului Capitala Verde a venit din partea unei companii private care a propus reluarea unei idei mai vechi privind transformarea in parcuri a terenurilor abandonate sau lăsate în paragină.

Corneliu PASCU, Președintele Iridex Group, a propus preluarea de către Primărie a unei zone abandonate din zona limitrofă Capitalei: „Există un depozit de gunoi, Giulești-Sârbi, în care s-au depozitat deşeurile de după cutremurul din 1977. Aş propune ca toată această zonă de peste 700 de hectare, nefolosită, să fie preluată de Primăria Municipiului Bucureşti şi să fie împădurită”.

De altfel, replantarea este o soluţie folosită deja de unele primării de sector. „Avem programe anuale de plantare de noi arbori. Mergem pe logica plantelor perene,  nu pe panseluţe. Sectorul 6 va fi primul care va prezenta o grădină realizată pe o clădire”, a anunţat Primarul Sectorului 6 Gabriel MUTU în cadrul forumului.

Până ca astfel de măsuri să poată fi realizate, în prezent există deja un exemplu de succes, Parcul Natural Văcăreşti. Noua administrație a Capitalei are de gând să valorifice potențialul celui mai mare parc urban din Europa continentală la un nivel nemaiîntâlnit până acum.

„Vorbim de un dar pe care natura l-a oferit bucureştenilor şi României. Datorită acestui loc de la marginea oraşului, fiecare locuitor al Capitalei a primit un metru pătrat de spaţiu verde în plus”, a declarat Dan BĂRBULESCU, Directorul Executiv al Asociaţiei Parcul Natural Văcăreşti. „Înfiinţăm administraţia parcului, elaborăm regulamentul parcului şi pe baza studiilor ştiinţifice Constituţia parcului”, a mai spus Bărbulescu, care a anunţat totodată că îi aşteaptă pe bucureşteni şi pe turişti să viziteze acest spaţiu de 184 de hectare.

Spaţiile verzi trebuie să facă parte din arhitectura unui oraş. Aşa, putem asigura un viitor mai sănătos generaţiilor următoare şi de aceea toate planurile şi măsurile prin care resursele naturale pot fi utilizate la maximum trebuie să constituie o prioritate în prezent.

Dezbaterea “Capitala verde. Investiţii în mediu pentru Bucureşti” a fost organizată de Intact Media Group și a fost susținută de
Iridex Group, Construcții Erbașu și Romprest.

CAPITALA VERDE. INVESTIȚII ÎN MEDIU PENTRU BUCUREȘTI

06/04/2017

INTACT MEDIA GROUP organizează forumul „Capitala verde. Investiții în mediu pentru București”, care va avea loc miercuri, 12 aprilie 2017, începând cu ora 10:00, la Palatul Parlamentului.

Situaţia spaţiilor verzi din Bucureşti aparţinând domeniului public este îngrijorătoare, acestea diminuându-se anual în perioada 2007-2014, după cum a reieșit dintr-un raport de audit realizat de Curtea de Conturi referitor la performanţa utilizării fondurilor bugetului local pentru amenajări peisagistice şi întreţinere spaţii verzi în Capitală. Bucureştiul şi România nu îndeplinesc criteriul european privind suprafaţa de spaţiu verde/locuitor de minimum 26 mp/cap de locuitor până la 31 decembrie 2013 (conform OUG nr. 114/2007).

Primăria Capitalei a alocat în bugetul pentru 2017 suma de 270 de milioane de lei (aproximativ 60 de milioane de euro) pentru „protecția mediului”. Au fost aprobați “indicatorii economici în valoare totală de 73 milioane de euro pentru proiectul realizării de piste de biciclete și amenajări conexe, din care anul acesta au fost alocate 2 milioane de euro, proiectul fiind eligibil pentru obținerea unei finanțări nerambursabile din partea UE”. De asemenea, pentru eco-igienizare este prevăzut un buget de 7 milioane de euro, bani alocați pentru deratizare și dezinsecție, tratamente fito-sanitare, iar 27 de milioane de euro se îndreaptă către parcurile din București.

În acest context, evenimentul care va fi moderat de Alessandra STOICESCU, Director Executiv Intact Media Group, va aduce în prim plan problema spațiilor verzi din București și soluțiile concrete propuse de autorități și va reuni reprezentanţi ai autorităților și ai mediului de afaceri, ai mediului academic, ai asociaţiilor de proprietari și ai presei. 

Contact:

Oana DUMITRU, oana.dumitru@intactmediagroup.ro, 0749 029 671

Înscrierea este gratuită în limita locurilor disponibile.

Parteneri

Parteneri media

START-UP NATION ROMÂNIA. Post eveniment

06/04/2017

Întreprinderile mici şi mijlocii reprezintă coloana vertebrală a unei economii sănătoase, competitive şi cât mai diversificate. Tocmai de aceea, statele îi încurajează pe cei care vor să devină antreprenori şi să deschidă o afacere, prin anumite programe guvernamentale. Văzute ca o manifestare practică şi eficientă a colaborării dintre public şi privat, în care ambele părţi îşi asumă concomitent atât riscuri, cât şi încredere una în cealaltă, programele de tip Start-Up sunt un exemplu de succes la nivel mondial.

În România, este nevoie acută de înfiinţare de noi firme şi, implicit, de noi locuri de muncă, iar statul este dispus să se implice în mod activ în stimularea afacerilor de la zero. În 2017 se împlinesc zece ani de când ţara noastră a aderat la Ununea Europeană şi are la îndemână programele de finanţare europeană, care însumează milioane de euro. Cu toate acestea, cifrele arată că ne aflăm la coada clasamentului în ce priveşte numărul de companii raportat la totalul populaţiei. În încercarea de a îndrepta această realitate şi de a da o şansă reală celor care au idei creatoare, viziune şi spirit antreprenorial, dar nu dispun de acea sumă minimă de bani necesară pentru a-şi începe propria afacere, Guvernul României propune proiectul START-UP NATION ROMÂNIA. Prin acesta, Guvernul, prin Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat intenţionează să creeze premisele apariţiei a 10.000 de noi firme anual, fapt care să ducă la crearea a 20.000 de noi locuri de muncă. Având în vedere aplicabilitatea largă, dar şi nevoia potenţialilor beneficiari de obţinere a unor informaţii cât mai clare şi detaliate, INTACT MEDIA GROUP, în parteneriat cu Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat, a organizat forumul START-UP NATION ROMÂNIA moderat de Alessandra STOICESCU.

“Programul START-UP NATION- ROMÂNIA este o contribuție esențială la emanciparea ecosistemului de business din România, acesta încurajând oamenii să devină antreprenori”, a declarat Ministrul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat, Alexandru PETRESCU, prezent la dezbateri. Potrivit acestuia, cu toate că de-a lungul timpului au existat mai multe încercări de încurajare a businessurilor aflate în fază incipientă, acestea nu au “atins omul de pe stradă”. Diferenţa dintre programele anterioare şi cel care se află acum pe ultima sută de metri şi va intra în vigoare şi în aplicare din data de 2 mai constă în faptul că acesta din urmă are la bază un principiu cheie: simplitate în exprimare, astfel încât să fie uşor accesibil şi să nu lase loc de interpretări. Asta pentru a permite oricui care “aruncă doar ochii” pe grila de eligibilitate să ştie dacă se califică sau nu. „Este și un life style option. Așa îl văd. Este opțiunea de a deveni antreprenor. Este un risc într-un fel? Este. Este un risc pentru cel ce se lansează în business?

Este. Dumneavoastră, ca antreprenor, aveți riscul lângă dumneavoastră tot timpul. Ei bine, și Guvernul României vine în acest caz și își asumă riscuri. Cred că este o contribuție esențială la emanciparea ecosistemului de business din România. Încurajăm oamenii să devină antreprenori”, a adăugat Alexandru Petrescu, la forumul INTACT MEDIA GROUP.

Guvernul a alocat acestui program peste 1,7 milioane de lei. Dintre aceştia, 500 de mii de lei provin din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă şi restul de 1, 2 milioane de lei sunt bani de la bugetul de stat. De asemenea, plaja celor cărora se adresează acest program este una extinsă şi se referă la patru domenii considerate prioritare în programul de guvernare. Acestea sunt: 1) producţia de programare şi IT, 2) industrii creative, neincluzând aici codul CAEN 6201, 3) servicii şi 4) comerţul şi alte activităţi. Suma maximă pe care o poate obţine un proiect este de 200.000 de lei.

Pentru îmbunătăţirea programului şi pentru a-i implica în mod real pe cei care urmează să beneficieze de pe urma acestuia, iniţiatorii au organizat o serie de dezbateri publice în mai multe oraşe imporatnte din ţară. În urma discuţiilor publice, Start-Up Nation România a suferit anumite modificări faţă de forma iniţială în care a fost propus prin ordonanţă de urgenţă. Condiţiile finale în cadrul programului au fost mult îmbunătăţite faţă de prima formă. „Ca să deveniţi eligibili în acest program, trebuie să faceţi trei lucruri foarte simple: să vă deschideţi o societate comercială după data de 30 ianuarie 2017, trebuie să creaţi minim un loc de muncă şi să menţineţi acest loc de muncă pentru o perioadă de doi ani de zile”, a detaliat Secretarul de Stat în Ministerul pentru Mediu de Afaceri, Comerţ şi Antrprenoriat, Ilan LAUFER.

Modificările majore ale programului conceput iniţial, survenite ca urmare a cererilor şi sugestiilor luate „la cald” din teritoriu se referă la faptul că atât salariile, cât și TVA-ul nedeductibil vor fi incluse în gama cheluielilor ce se pot deconta. La fel şi chiriile, dar şi achiziţionarea de spaţii noi necesare desfăşurării activităţii. Totodată, important de ştiut este că beneficiarii vor putea să prevadă şi să deducă o sumă de până la 3.000 de lei, în scopul participării la unele cursuri de formare şi perfecţionare profesională în antreprenoriat şi management. Tot ca noutate absolută este faptul că decontarea cheltuielilor se va face pe principiul cererii de plată. „Cel ce beneficiază de grant nu e obligat să vină cu banii de acasă. Plata se va face în 30 de zile. Dobânda va fi considerată cheltuială eligibilă,” a specificat Ilan Laufer. Platforma electronică utilizată pentru înscrierea de proiecte va fi una prietenoasă şi uşor de accesat. Aceasta va fi pusă la dispoziţia viitorilor antreprenori pentru 15 zile, urmând ca evaluarea şi răspunsurile să se dea în următoarele 15 zile. Punctajul minim obţinut este de 100 de puncte.

Pentru a creşte şansele de accesare a fondurilor, Ministerul a prevăzut că în cazul angajării de persoane defavorizate, cu dizabilităţi, persoane aflate în căutarea unui loc de muncă sau şomeri şi absolvenţi din 2012 şi până în prezent, indiferent dacă au mai lucrat în această perioadă sau nu, să se primească un punctaj suplimentar.

Programul START-UP NATION ROMÂNIA, atât de aşteptat de cei interesaţi, ar avea nevoie şi de un parteneriat cu instituţiile financiare, în special băncile comerciale,  care să asiste noii intreprinzători, prin asigurararea unor linii de credit de-a lungul derulării activităţii. „Singura chestiune ar fi existenţa posibilităţii ca la nivel de Minister să se poată realiza o colaborare cu băncile din România pentru finanţări ulterioare. 200.000 de mii de lei e o sumă considerabilă, dar dezvoltarea ulterioară necesită alte investiţii’’, a spus Dragoş UNGUREANU, Director Adjunct Comercial IMM, Banca Transilvania.

Pe de altă parte, Paul ICHIM, Vicepreşedinte Executiv, EximBank România, a precizat că „în ceea ce priveşte eligibilitatea start-up-urilor pentru finanţare, spun, atunci când mi se adresează reproşuri că nu finanţăm start-up-uri, că toate băncile comerciale sprijină start-up-urile în măsura în care planul de afaceri îmi arată posibilitatea de replată a acelor sume. Trebuie să judecăm mai profund. Trebuie să vorbim de experienţa celui care vrea să investească. E important să vedem dacă avem minime cunostinţe despre piaţa respectivă’’.

În aceeaşi notă s-a exprimat şi Adrian VASILESCU, Consilierul Guvernatorului BNR. Acesta a declarat că antreprenorii au, în primul rând, nevoie de cultură economică, foarte mulți nu o au și nici nu sunt preocupați de aceasta şi, tocmai de aceea, este nevoie ca aceştia să se educe în domeniul business-managementului.

În accepţiunea Guvernului, programul START-UP NATION este strâns legat de alte măsuri şi legi care trebuie luate în sectorul antreprenorial. Asta deoarece şi o firmă nou înfiinţată, care intră pe piaţă, va fi în scurt timp supusă verificărilor organelor de control. Astfel, este adusă din nou în discuţie Legea Prevenţiei, menită să permită tuturor societăţilor comerciale să intre în coformitate cu legea, înainte de a fi sancţionate şi uneori chiar împinse spre insolvenţă şi faliment, de către cei care sunt trimişi să le controleze.

„Legea prevenției încearcă să elimine percepția de control invaziv. Încearcă să elimine omul care se pune în ușa afacerii dumneavoastră și vă ia cu ‘Ia să vedem ce găsim noi astăzi’. Aceasta încearcă să elimine. Eu nu am pretenția că această lege va aduce un grad de liniște totală și toată lumea de acum trebuie să evite sau să treacă pe rândul doi de activitate conformitatea cu legea. Nu asta trebuie să se întâmple. Este un prim pas spre a trece spre următorul stadiu, care este cel de încredere între cei doi jucători relevanți ai businessului românesc: antreprenorul și autoritatea de control”, a explicat Ministrul Alexandru Petrescu, în cadrul forumului INTACT MEDIA GROUP.

Proiectul de lege, sub incidenţa căruia intră acum nu mai puţin de 33 de contravenţii, se află în dezbatere publică până la data de 1 mai.

Mediul de afaceri cere adoptarea acestei legi numaidecât, aceasta fiind văzută ca o adevărată gură de aer. „Suntem într-o situaţie în care orice abatere este o infracţiune.  Există panică în mediul de afaceri că autorităţile de control sunt direcţionate ca să colecteze bani la buget’’, a declarat Cristian ERBAŞU, Președintele Federației Patronatelor Societăților din Construcții.

Legat de această chestiune, s-au ridicat unele probleme care, deşi deocamdată rămân fără răspuns, ar putea fi rezolvate prin promovarea unei iniţiative legislative: „există un set de pedepse şi pentru cei care controlează? Cum se poate contesta raportul de control al celor de la Antifraudă? Dacă acel raport nici nu există, atunci ce poţi să conteşti?’’, a punctat Isabelle TUDOR, Director Administrativ MB Telecom.

Tot pentru a veni în ajutorul antreprenorilor, numărul de taxe fiscale şi parafiscale din România ar urma să scadă la 50 în 2018, de la peste 100, iar acestea se vor putea achita online, a declarat secretarul de stat în Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat Ilan Laufer, la forumul privind Programul „START-UP NATION – ROMÂNIA”.

Dezbaterea “Start-Up Nation România” a fost organizată de Intact Media Group în parteneriat cu Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat și a fost susținută de Federația Patronatelor Societăților din Construcții, Banca Transilvania, MB Telecom și EximBank România.

Intact Professional Debates le mulțumește tuturor partenerilor și participanților care au contribuit la succesul acestui eveniment!

Intact Professional Debates le mulțumește tuturor partenerilor și participanților care au contribuit la succesul acestui eveniment!

START-UP NATION ROMÂNIA

24/03/2017

INTACT MEDIA GROUP organizează forumul „START-UP NATION – ROMÂNIA” în parteneriat cu Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat, care va avea loc marți, 4 aprilie 2017, la Palatul Parlamentului

România deţine al doilea cel mai scăzut nivel, după Serbia, în ceea ce priveşte numărul de companii raportat la totalul populaţiei. În total, în România sunt 443.000 firme active şi o pondere de 23 de firme la mia de locuitori, în condiţiile în care Cehia are o medie de 140, Slovacia de 116, Ungaria de 60, Bulgaria de 55 şi Polonia de 47 (sursa: INSSE, Eurostat, Coface). Potrivit datelor Coface, cele mari mari 10% dintre firmele românești dețineau, la sfârșitul anului 2015, aproape 91% din totalul veniturilor întregului mediu de afaceri, în timp ce această pondere este mult mai scăzută în cazul Ungariei (72%), Poloniei (68%) sau Cehiei (59%).

Bugetul destinat în acest an programelor de finanțare ale Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat este de zece ori mai mare decât cel din 2016, iar Programul de Guvernare prevede mai multe proiecte pentru susținerea înființării de întreprinderi mici și mijlocii. Această finanţare se traduce prin beneficiari mai mulți și, implicit, prin mai multe locuri de muncă ce vor fi create.

În acest context, evenimentul care va fi moderat de Alessandra STOICESCU, Director Executiv Intact Media Group, îşi propune o dezbatere aplicată privind Programul „Start-Up Nation – România”, discuție care va aduce la aceeași masă reprezentanţi ai autorităților și ai mediului de afaceri, ai asociaţiilor profesionale și ai patronatelor din domeniu, ai mediului academic și ai presei.

AGENDA

9:30-10:00  Ȋnregistrare participanţi & Welcome coffee

10:00-13:00  Dezbatere

  • Impulsionarea spiritului antreprenorial – o provocare și o necesitate pentru economia românească;
  • Principalele programe guvernamentale de susținere a antreprenorilor români – „Start-Up Nation – România” și alte proiecte;
  • Care sunt bugetele alocate acestor programe și cum pot fi accesate?
  • Cum susține Legea prevenției fiscale sectorul întreprinderilor mici și mijlocii și mediul de afaceri în general?
  • Educația antreprenorială în România.

Moderator:

  • Alessandra STOICESCU, Director Executiv Intact Media Group

Speakeri:

  • Sorin GRINDEANU, Prim-ministrul României
  • Alexandru PETRESCU, Ministrul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat
  • Ilan LAUFER, Secretar de Stat, Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat
  • Paul ICHIM, Vicepreședinte Executiv, EximBank România
  • Adrian VASILESCU, Consilier al Guvernatorului, Banca Națională a României

Dezbatere cu mediul de afaceri

Contact:

Oana DUMITRU, oana.dumitru@intactmediagroup.ro, 0749 029 671

Înscrierea este gratuită în limita locurilor disponibile.

©2010-2017 TV Antena TV Group.
Investim în viitor.