Jurnalul National, cel mai dinamic ziar de calitate din Romania, a fost lansat in 1993. Publicatia pozitionata in piata quality newspaper s-a impus categoric, de-a lungul timpului, in preferintele publicului.

Cotidian de 24 de pagini cu acoperire nationala, Jurnalul National editeaza saptamanal doua suplimente tematice gratuite (Jurnalul de sanatate si Jurnalul TV) si are ca target un public educat, cu venituri peste medie.

Jurnalul National are 576.000 de cititori in fiecare zi (conform SNA Focus). Cele mai de succes productii ale ziarului sunt colectiile de carte Biblioteca pentru Toti, Britannica, Cele mai frumoase povesti, Basmele Romanilor, Dictionar Universal Ilustrat, Portia de Sanatate, Povestile Bucatariei Romanesti, colectia de CD-uri cu Muzica de Colectie, colectia de DVD-uri cu filme romanesti – Cinemateca.

Anul 2015 a insemnat pentru Jurnalul National anul schimbarii. Pe 2 aprilie ziarul s-a relansat, cititorii avand parte de un layout mai aerisit, cu texte si titluri de impact si cu fotografii expresive. 80% din continut este format din materiale proprii, iar restul din stiri scurte la zi, de informare. Jurnalul National si-a consolidat pozitionarea quality, astfel ca trateaza zonele serioase si ofera informatii si imagini dintr-o alta perspectiva

{tab=General}
Lansare: 1993
Aparitie: luni-vineri,
Numar de pagini: 24 (full color)

 

{tab=Management}
Eugenia Bălan – Director General

{tab=Date relevante}
Peste 20 ani de aparitie constanta

2.368 media abonamentelor/luna

126.000 cititori per ediție

{tab=Vanzari}
Roxana.Iacob – Director Vanzari si Publicitate
roxana.iacob@jurnalul.ro

{tab=Contact}
Romexpo
www.jurnalul.ro

{/tabs}