La lansarea sa în 1993, Antena 1 era o premieră pentru România. A fost primul demers investițional în zona televiziunii comerciale, bazat în totalitate pe un business privat local, românesc.

Pornită inițial ca o televiziune regională care emitea în București și în zonele din jurul capitalei, Antena 1 s-a dezvoltat spectaculos în cei 19 ani de la lansare, devenind practic o rețea de top care acoperă peste 95% din populația țării.

Prin toate programele sale, Antena 1 urmărește să nu lase indiferent publicul telespectator și să devină un „generator de emotii”, un partener important în viață fiecăruia dintre români. Fie că stârnește controverse, fie că oferă pur și simplu momente de relaxare, fie că aduce informația de ultim moment în casele românilor, Antena 1 rămâne fidelă principiului său de a exista, „mereu aproape”.

Mix-ul de programe propus de Antena 1 este în acest moment unul de tip generalist care include jurnale de știri, show-uri de divertisment, filme și seriale atât de pe piețele externe cât și ficțiune produsă pe plan local, transmisiuni sportive în exclusivitate în România, emisiuni de tip matinal și reality show-uri.

 

{tab=General}
Lansare: 1993.
Format: generalist, divertisment.
Acoperire: națională.
Target: 25-54, populație urbană
{tab=Formate cheie}
Neatza cu Razvan și Dani, Acces Direct, Mireasă pentru fiul meu, Un show păcătos, , Next Star, X Factor, Te cunosc de undeva,
{tab=Date relevante}
12,2% whole day (GFK, ian-iun 2011)
{tab=Management}
Isabella Carmu Director General, Antena Group
Cristina Jura – Marketing Director Antena Group
{tab=Vanzari}
Claudia Ion – Director Comercial
claudia.ion@antenagroup.ro
{tab=Contact}
office@antena1.ro
www.a1.ro
{/tabs}