Fără categorie

12 ore pe zi, televiziunile Intact Media Group sunt lider de audiență

03/07/2012

Primele șase luni ale anului 2012 arată o apreciere semnificativă a audiențelor realizate de televiziunile Grupului Intact pe majoritatea intervalelor orare, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Drept urmare, Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV și GSP TV sunt, în această jumătate de an, lider de audiență pe trei segmente importante, care, însumate, alcătuiesc 12 ore.

Este vorba de Day Time – interval orar 10 – 16, Access Prime-Time – interval 16 – 19 – și Late Fringe -interval 23 – 02,00. Totodată, în luna iunie, televiziunile din INTACT sunt lider de audiență în orele menționate anterior, cât și întreagă zi (Whole Day), cu o medie a cotei de piață de 20,1 puncte, lăsând în urmă Grupul CME, care are o medie de 18,9%.

Astfel, în Day Time, în primele șase luni ale anului, cota de piață a posturilor IMG este de 20,9%, cu mai bine de șase puncte mai mare decât cifrele realizate de televiziunile CME, de doar 14,2%. În acest interval orar, Antena 3 transmite emisiuni precum Previziunile Zilei, realizată și prezentată de Sabina Iosub și Niels Schnecker, Știrile Antenei 3 de la ora 14,00 (Lorena Burlacu și Mihaela Barzila) și “Se întâmplă în Romania” (Maria Coman). De la Antena 1, emisiunea care a contribuit major la această cotă de piață a Grupului este Observator 13 (Oana Frigescu).

În Acces Prime Time, cota de piață a “Antenelor”, este de 21,6%, cu 1,8% mai mare decât cea a trustului care include Pro TV. În acest interval orar, Antena 1 transmite “Mireasă pentru fiul meu”, show-ul prezentat de Mirela Boureanu Vaida, care a fost de nenumărate ori lider de audiență. De la Antena 3, emisiunile informative cu rezultate de audiența excelente au fost, în prima jumătate a anului Secvențial (prezentator și realizator Adrian Ursu), 100 de minute (Alessandra Stoicescu), Ediția de Week-End (Ioana Raduca și Cătălina Porumbel) și Exces de Putere (Oana Stancu și Adrian Ursu).

În Late Fringe, interval orar 23,00 – 02,00, televiziunile IMG au avut o cotă de piață de 18%, iar posturile CME de 17,7%. Antena 1 a avut emisiunea “În puii mei” by Mihai Bendeac, lider de audiență în nenumărate week-end-uri. Tot în acest interval orar, Antena 3 transmite emisiuni informative cum ar fi Panorama (Oana Stănciulescu) , Conexiuni (Valentin Stan), Știrile orei 1,00 și În gura presei, emisiune emblemă a Antenei 3, realizată și prezentată de Mircea Badea.

Evoluție comparativ cu 2011

Intervalele în care posturile INTACT înregistrează cea mai mare creștere sunt Day Time – în medie, 469 000 de români urmăresc programele Antenelor, cu 93 000 de mai mulți comparativ cu 2011 -€“ și în Access Prime-Time – unde se înregistrează o medie de creștere de 16%, aproximativ 42 000 de telespectatori. Televiziunile care au contribuit cel mai mult la creșterea audiențelor sunt Antena 1 și Antena 3. În același timp, la Antena 2 s-au remarcat emisiunile Confidențial, Agentul VIP și Răi Da’€™ Buni, la Euforia – Prodanca și Reghe, Dragoste în prelungiri, iar la GSPTV, cele trei meciuri amicale din februarie și mai, Steaua-Juventus București, apoi România – Uruguay și Steaua 86 cu Naționala Artiștilor. (Sursă: Kantar Media (2012)/ GFK România (2011), Target: All Urban; Copyright: Armadata).