Fără categorie

Antena 1, creștere a cotei de piață în Prime-Time și Whole Day; Happy Channel își dublează cota de piață în Whole Day și Prime Time comparativ cu mai 2015

02/06/2016

În luna mai, anchetele realizate minuţios de echipa Gazetei Sporturilor au dezvăluit aspecte cutremuratoare privind sistemul sanitar românesc. În plus, pregătirile pentru alegeri şi decesul în condiţii suspecte al lui Dan Condrea au ţinut treaz interesul telespectatorilor, care s-au uitat în număr mare la Antena 3. Show-urile Antenei 1 s-au bucurat de mare succes în rândul românilor, Happy Channel are creşteri de audienţă uimitoare comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut, la fel şi ZU TV, care a transmis în direct, în această luna, Forza ZU.

  • La nivelul diviziei TV, “Antenele” au o creștere a cotei de piață de 6% în intervalul TV cel mai important al zilei, Prime Time, în rândul publicului comercial. La nivelul targetului All Urban și Național creșterea este de 4%. Principalul trust concurent, CME, care deține postul Pro TV, scade în Prime-Time cu 19%, comparativ cu mai 2015.
  • Divizia TV Intact este lider de audiență pe publicul comercial pe intervalele Morning și Day Time.

Antena 1

  • Are creșteri ale cotei de piață, pe publicul din orase cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, atâat în Prime Time (17%), cât și în Whole Day (8%), comparativ cu luna mai 2015, în timp ce Pro TV pierde teren pe ambele intervale. Antena 1 conduce în clasamentul televiziunilor, pe segmentele Day Time și Morning.
  • Emisiunile cele mai vizionate ale postului în luna mai au fost: iUmor (406 000 de telespectatori, în medie), În puii mei (370 000 de telespectatori, în medie) și Chefi la cuțite (350 000 de telespectatori, în medie).
  • A1.ro, lider-ul site-urilor de divertisment, situat în top 10 site-uri all traffic a avut 4.543.937 unici în mai.

Grafice_mai_Ro

Antena 3

  • Conduce clasamentul televiziunilor de știri, în Whole Day și Prime-Time, pe publicul cu vârste de peste 18 ani. Antena 3 a înregistrat o creștere pe publicul comercial de 40% în Prime Time şi 24% în Whole Day în luna mai, comparativ cu luna aprilie 2016.
  • Cele mai urmarite emisiuni ale postului în mai au fost: Sinteza zilei (349 000 telespectatori, în medie), Adevăruri ascunse (254 000 telespectatori, în medie) și Exces de putere (253 000 de telespectatori, în medie).
  • Antena3.ro a avut în luna mai 3.638.246 unici.

Grafice_mai_Ro3

Antena Stars

  • Cele mai urmărite emisiuni ale postului Antena Stars în luna mai au fost: Star matinal e pe val, Star la mare fiță și Star Chef.

Happy Channel

  • Are creșteri considerabile ale cotei de piață în luna mai a acestui an, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Happy Channel își dublează cota de piață în Prime Time și Whole Day, iar în Morning înregistrează audiențe de șase ori mai mari.
  • Cele mai urmărite productii în luna mai au fost: serialul Prizoniera dragostei, urmată de serialele americane The Glades (Soare, palmieri si crime) și Friends.

Grafice_mai_Ro2

ZU TV

  • Are o creștere a cotei de piață de 20% în Prime Time, în rândul publicului cu vârste cuprinse între 15 și 34 de ani, comparativ cu mai 2015.
  • Clasamentul celor mai urmărite emisiuni este următorul: Forza ZU, Most Wanted și ZU Party Romanian Tour.

Antenele au fost urmărite în luna mai de 9.817.000 români de-a lungul întregii zile și de 6.946.000 în Prime Time, la nivel național, timp de cel puțin un minut.

Intact Media Group mulțumește publicului și partenerilor de business pentru încredere și susținere. IMG oferă un mix complet de conținut, prin platforma sa multi-channel, pentru toate segmentele de vârstă și preferințele de consum.