Creșteri în Prime Time pentru Antene, pe toate segmentele de public, în luna aprilie

Creșteri în Prime Time pentru Antene, pe toate segmentele de public, în luna aprilie

03/05/2017

Cel mai important interval orar al zilei – prime time – are cifre în creștere în luna aprilie pentru  Divizia TV Intact Media Group pe toate segmentele de public măsurate oficial (18-49, urban și național), comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Evoluția cotei de piață în prime time este înregistrată, de altfel, și in primele patru luni ale anului, atât la nivel comercial, cât și urban și național.

Astfel:

  • Target 18-49 Urban: În luna aprilie, “Antenele” au creșteri ale cotei de piață în Prime Time (+ 11%) și Whole Day (+4%). În perioada ianuarie-aprilie procentele de creștere sunt aceleași.
  • Target All Urban: În luna aprilie posturile Intact conduc clasamentul audiențelor pe intervalele Day Time, Access și Late Fringe, în timp ce segmentul Prime Time are o evoluție de 3%. La nivelul primelor patru luni, Antenele sunt lider în Whole Day, Day Time, Access și Late Fringe și au o creștere de 7% în Prime Time.
  • Target Național: În luna aprilie, televiziunile Grupului sunt pe primul loc pe segmentele Day Time și Access, înregistrând o creștere de 5% în Prime Time, față de luna aprilie a anului 2016. Leadership-ul în Day Time și Access se menține și în perioada ianuarie-aprilie, în timp ce Prime Time-ul se apreciază cu 8%.

Antena 1, postul de divertisment cu cea mai mare familie de vedete din România, are o creștere semnificativa a audienței și a cotei de piață în Prime Time în zona publicului comercial

În luna aprilie, cota de piață se apreciază cu 10% în Prime Time și  25% în intervalul Late Fringe, în timp ce audiența crește cu 4% în Prime Time, respectiv 14% în Late Fringe, pe target 18-49. La nivelul primelor patru luni, evoluția cotei de piață este de 8% în Prime Time și 19% în Late Fringe, în vreme ce audiența crește cu  5% în Prime Time, respectiv 15% în Late Fringe.

În topul producțiilor stației în luna aprilie se află show-urile “” Chefi la Cuțite”, “iUmor”, “Zaza Sing” și “Te cunosc de undeva”.

Antena 1 a fost urmărită în luna aprilie 2017, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, de 7.2 milioane de telespectatori.

Antena Stars, singurul post TV din România dedicat mondenităților, are creșteri importante de audiență în luna aprilie. Intervalul Morning își dublează cifrele, în timp ce în Day Time și Late Fringe aprecierea este de 33%. Cota de piață este de asemenea în creștere pe majoritatea segmentelor orare, printre care Whole Day (+13%) și Prime Time (8%) pe targetul 18-49, Urban.

Peste 2.8 milioane de telespectatori au urmărit în luna aprilie Antena Stars, la nivelul întregii zile, pe target național. Cele mai vizionate programe au fost  “Supershow-ul de Paște”, “Răi da’ buni”,  “Alege Dragostea”, “Agenția VIP” și “Vedetop.

Happy Channel, postul dedicat femeilor curajoase, are creșteri ale audienței (+20%) și ale cotei de piață (+40%) în intervalul Prime Time, comparativ cu primele patru luni ale anului trecut, la nivelul publicului feminin 18-49 Urban. Cele mai urmărite programe ale stației în luna aprilie au fost “Elif”, “Când mama nu-i acasă”, “Sezonul cireșelor”, “Downton Abbey”.

 

ZU TV, postul care se adresează tinerilor (15-34 urban), a fost în luna aprilie în atenția publicului cu show-uri precum “Most wanted”, “Morning ZU“, “ZU Music Mix”, Miezu’”.

 

Antena 3 conduce clasamentul posturilor de știri din România în luna aprilie pe cele mai importante intervale orare, printre care Whole Day și Prime Time, înregistrând în același timp creșteri ale audienței și ale cotei de piață, comparativ cu aceeasi perioadă a anului trecut. Astfel, audiența se apreciază cu 22% în intervalul Morning și cu 7% de-a lungul întregii zile, în timp ce cota de piață crește cu 7% în Prime Time și 15% în Whole Day, pe target-ul 18+, urban.

În perioada ianuarie-aprilie, Antena 3 are o evoluție a audienței și a cotei de piață pe toate intervalele orare, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. La nivelul întregii zile audiența crește cu 13% în Prime Time și 18% de-a lungul întregii zile, în timp ce cota de piață se apreciază cu 19% în Prime Time și 21% în Whole Day.

Pe target-ul 18+, specific publicului de știri, Antena 3 a fost urmărită în luna aprilie de 3.7 milioane de telespectatori în fiecare zi, la nivel național. Printre cele mai vizionate emisiuni se numără “Sinteza Zilei”, “Adevăruri Ascunse”, “Voi cu Voicu”, Subiectiv”, Punctul de întâlnire”.

Tot în luna aprilie, Antena 3 a fost premiată cu aur, argint și bronz la New York Festivals. Medalia de aur a fost acordată reportajului “Viruși în sistem”, iar cea de argint reportajului “România ruinată’ semnate de echipa emisiunii “În premieră cu Carmen Avram”.

Performanțe înregistrează și diviza online a Grupului, Digital Antena Group, care a fost singurul publisher cu două siteuri în top 10 all sites din .ro: a1.ro, locul 5 și spynews.ro, locul 10. În dreptul a1.ro notăm un record, peste 5 milioane de unici vizitind site-ul Antenei 1.

 

Tot luna aprilie 2017 mai punctează încheierea unui ciclu de cinci ani de muncă și construcție în zona de Digital. Dacă în aprilie 2013, a1.ro se afla pe locul 28 în clasamentul site-urilor din .Ro și avea jumătate din unicii concurentului protv.ro,  în prezent a1.ro are 23.4 milioane de afișări și 5.05 milioane de unici, în timp ce protv.ro totalizează 8.5 milioane de afișări și 3.1 milioane de unici.

Peste nouă milioane de telespectatori au urmărit, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, în luna aprilie, televiziunile Grupului Intact. În Prime Time, numărul acestora se ridică la 7.2 milioane.Intact mulțumeste publicului pentru susținere si loialitate, apreciind contributia fiecărui român la aceste rezultate.

Sursa: Kantar Media

Copyright: Armadata SRL

Luna analizată: aprilie 2017/ Ianuarie-aprilie 2017

Perioada cu care se face comparație:Aprilie 2016/ Ianuarie-Aprilie 2017