Fără categorie

Cu sloganul: “Barbati la putere!”, GSP TV devine primul post de male-entertainment din Romania

14/09/2012

Dupa un complet proces de rebranding, GSP TV isi schimba complet grila de programe si se lanseaza, sub noua infatisare si cu noul continut, incepand de sambata, 15 septembrie.

“Exista canale de sport in Romania, dar ale caror programe se axeaza in principal pe fotbal. GSP TV este prima televiziune care a patruns intr-o nisa complexa, adresata barbatilor, care contine emisiuni ce se suprapun principalelor interese ale publicului masculin si in care adrenalina este cuvantul cheie. Este primul post de male-entertainment din tara”, declara directorul postului, Eduard Darvariu. Noul slogan GSP TV este “Barbati la putere”.

Din vechea grila de programe a GSP TV, raman emisiunile de stiri (la orele 14,00; 16,00; 18,00; 24,00), precum si talk-show-urile Versus, Contraatac, Meciul zilei si Recursul etapei, talk-show-ul cu traditie al postului. Vor fi transmise, de asemenea, meciurile Nationalei Romaniei, in paralel cu Antena 1, dar si partidele de fotbal ale echipelor de juniori. “Ratiunea este ca oamenii au devenit foarte interesati de generatia urmatoare de fotbalisti, scandalurile, acuzatiile de tot felul indreptate asupra echipelor de fotbal din campionatul intern au adus prejudicii mari de imagine seniorilor. Oamenii vor sa-l vada pe Ianis Hagi, despre care Gheorghe Hagi spune ca este un fotbalist mai talentat ca el, pe viitorii Dobrin sau Balaci”, precizeaza Darvariu.

Toate emisiunile ce vor putea fi urmarite pe GSP TV sunt productii noi. Zilnic, de la ora 17,00 la 18,00, sunt programate cele mai tari meciuri de box din lume. Tot zilnic vor fi  transmisiuni din UFC – Mixed Martial Arts, sportul de contact cu cea mai mare dezvoltare in lume.

In Prime-Time, la GSPTV sunt programate inregistrari si live-uri de la meciuri de box, wrestling, MMA, de la diverse Gale celebre in Statele Unite, dar si alte bar sports cum ar fi darts, snooker sau poker, care devin tot mai populare in Romania.

In week-end, oferta GSP TV cuprinde emisiuni despre pescuit, jocuri, gadget-uri, masini. Dupa-amiaza si seara sunt programate show-uri “cu adrenalina”, Richard Hammond de la Top Gear are o emisiune in care testeaza, excavatoare, macarale sau tancuri. Tot atunci va putea fi vizionat show-ul “Drinking Made Easy”, un “norocos” fiind platit sa scrie despre cum se bea in diverse localuri din SUA.

Conceptul grafic este nou si revolutionar, cinci barbati tineri, cu ocupatii si personalitati diferite, reprezinta tipologii masculine asociate atributelor brand-ului.

Culorile de brand sunt galben/ negru, combinatie foarte puternica, neasociata cu vreun club de fotbal. ”Cred ca sloganul <<Testosteron, frate!>> se potriveste extrem de bine actualei grile GSP TV ca <<Barbati, la putere>>, mi-a fost foarte greu sa aleg. Important este ca publicul masculin trebuie sa inteleaga ca acum acest post inseamna testosteron si adrenalina”, mai spune directorul GSP TV, Eduard Darvariu.

GSPTV este parte Antena Group,  reprezentand divizia TV a trustului Intact, formata din posturile Antena1, Antena2, EuforiaTV.