Divizia TV INTACT, creșteri de audiență pe toate intervalele orare, pe toate targeturile, în 2014

02/10/2014

Televiziunile Intact Media Group au creșteri importante de audiență, comparativ cu anul 2013, atât pe intervalul ianuarie-septembrie 2014, cât și în luna septembrie. Aprecierile sunt înregistrate pe target-urile 18-49, All Urban și Național, pe toate intervalele orare. Politica consecventă de programe are rezultate vizibile atât la nivel de trust, cât și individual. Se pot observa, în mod special, creșterea cotei de piață la nivelul publicului comercial la Antena 1, Antena Stars, câștigarea poziției de lider pe mai multe interval orare a ZU TV și Euforia TV, dar și consolidarea poziției de lider a postului Antena 3, ale cărui coordonate de audiență se înscriu, în continuare, pe o pantă ascendentă. De altfel, emisiunea “În premieră” a postului Antena 3 a obținut o nominalizare la prestigioasul eveniment International Emmy Awards, echivalentul premiilor Oscar în televiziune. „Faptul că am fost la Emmy împreună cu tot ceea ce înseamnă jurnalism de prestigiu uriaș de notorietate mondială, faptul că am fost printre cei patru nominalizați de pe tot pământul… au fost sute de televiziuni din o sută si ceva de țări care au încercat să obțină o nominalizare și care nu au obținut. Noi, Antena 3 și emisiunea În Premieră, ne-am aflat printre cei 4 aleși să intre în finala Premiilor Emmy. Pentru noi a fost o victorie încă de când am fost anunțați că suntem nominalizați la aceste premii extraordinare, practic cele mai importante premii la care poate visa și la care poate ajunge un jurnalist„, a declarat Carmen Avram.

Ianuarie – Septembrie 2014

Divizia TV Intact Media Group își apreciază cota de piață în primele nouă luni ale anului 2014 față de aceeași perioadă a anului trecut, înregistrând creșteri pe toate intervalele zilei, pe toate target-urile (commercial, urban, național).

La nivel de trust, “Antenele” sunt lider de audiență în Day Time, pe publicul comercial și sunt pe prima poziție a clasamentului în Whole Day, DayTime, Acces și Late Fringe, la nivel Urban si Național.

 Audiente IMG

 Antena 1

În aceeași perioadă menționată (ianuarie – septembrie 2014), Antena 1 este lider de audiență pe intervale cheie. Postul generalist al Intact Media Group are creșteri ale cotei de piață în rândul publicului comercial în Whole Day, Prime-Time, Morning și Acces și conduce detașat clasamentul în intervalul DayTime. La nivel Urban si Național, Antena 1 conduce clasamentul în DayTime și Acces.

 Antena Stars

Singura televiziune axată pe știri și talk-show-uri mondene, Antena Stars, prezintă cele mai mari creșteri de audiență ale unui post TV, în ianuarie – septembrie 2014.

A_stars_ian_sept_2014

Antena 3

Postul de știri al Intact Media Group rămâne incontestabil liderul nișei de știri și înregistrează în continuare audiențe ce o situează în topul televiziunilor generaliste. De asemenea, postul condus de Mihai Gâdea are creșteri de audiențe pe toate intervalele orare, în rândul publicului cu vârste de peste 18 ani.

NL_A3_ian_sept_2013_2014

Euforia TV

Cota de piață a televiziunii Grupului Intact dedicată publicului feminin înregistrează creșteri de audiență pe majoritatea intervalelor orare în intervalul ianuarie-septembrie 2014.

În cele nouă luni care au trecut de la începutul lui 2014, televiziunile Intact au fost urmărite, timp de cel puțin un minut, de peste 10 milioane de români, la nivel Național, în Whole Day, și de peste șapte milioane în Prime-Time.

 

Septembrie 2014

Intact Media Group

Și în prima lună de toamnă, divizia TV Intact înregistrează aprecieri pe toate intervalele orare, pe target-urile importante, față de aceeași perioadă a anului trecut. “Antenele” sunt lider de audiență pe Morning, Day Time și Late Fringe în rândul publicului comercial. În 2013, televiziunile Intact conduceau doar la nivelul intervalului DayTime.

O importantă performanță este reprezentată de faptul că televiziunile Intact Media Group sunt lider de audiență pe toate intervalele orare pe All Urban și conduc clasamentul pe intervale orare importante la nivel Național.

Antena 1

În luna septembrie, au avut loc lansările unor show-uri spectaculoase la postul generalist al Grupului Intact. Next Star a fost, din nou, pe primul loc al audienței pe target-urile cele mai importante, în cel de-al patrulea sezon. X Factor și Hell’s Kitchen au fost cele mai așteptate emisiuni ale toamnei și, de altfel, se situează și pe primele locuri în clasamentul audiențelor postului. Hell’s Kitchen este o premieră în rândul formatelor de gen, fiind primul reality cooking show de pe piața din România care urmărește pas cu pas viața dintr-o bucătărie unde lucrează doar profesioniști, dar și evoluția relațiilor interumane.  În ediția “gold” a emisiunii Te cunosc de undeva au avut loc transformări spectaculoase, admirate de sute de mii de telespectatori. Acces direct a înregistrat o creștere semnificativă la nivelul tuturor categoriilor de public, la fel și Un show păcătos. Cea mai importantă creștere de audiență la nivelul publicului comercial, comparativ cu 2013, este înregistrată dimineața, când Antena 1 difuzează emisiunea Neatza cu Răzvan și Dani. În DayTime, Antena 1 nu are concurență, show-ul Mireasă pentru fiul meu având lidership de 100%. Toate edițiile Observator înregistrează creșteri ale cotei de piață în septembrie 2014 comparativ cu aceeași lună a anului trecut. În luna octombrie, se lansează Serviciul Român de Comedie – Fun Factory, dar și mult așteptatul show de dans, Dansează printre stele, cel mai longeviv și premiat format de gen din lume.

 

 Antena Stars

Antena Stars rămâne postul de știri și mondenități care înregistrează cele mai spectaculoase creșteri ale cotei de piață în luna septembrie, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, în concordanță cu sloganul acestui nou sezon, „Toamnă fără limite”. Emisiunile fanion ale stației –Star Matinal, Star Mag, Star News – sunt prezențe constante în topul audiențelor, cu cifre care concurează marile televiziuni generaliste. Show-urile consacrate, Răi’ da buni și Agentul VIP, se află pe primele locuri în clasamentul postului.

A_stars_sept_2014

 Antena 3

Trendul ascendent al cotei de piață înregistrată de Antena 3, continuă și în luna septembrie. Lider de necontestat în rândul televiziunilor de știri, postul condus de Mihai Gâdea se situează pe primele locuri ale audienței pe toate intervalele orare, cu o sepctaculoasă creștere de 61% în prime time față de septembrie 2013.

NL_A3_sept_2014

Euforia TV

Televiziunea femeii moderne continuă să-și răsfețe telespectatoarele cu cele mai populare seriale la nivel internațional: Downton Abbey care s-a lansat, în premieră și în exclusivitate, la Euforia TV, în luna septembrie, “Dr House”, “Sex & The City” sunt doar câteva dintre producțiile de referință. În luna octombrie, cea mai populară familie din România revine cu un nou sezon al producției “Prodanca și Reghe – Fascinați de România”. Totodată, Euforia își reafirmă statutul de trendsetter pe piața televiziunilor de femei, propunând trei titluri care au facut istorie între serialele scandinave, sub umbrela “Mistere nordice”: “Bron”, “Mammon” și “Văduvele negre”.

ZU TV

Postul intrat cel mai recent în divizia TV Intact, Zu TV, este deja lider de audiență în rândul nișei din care face parte, pe intervale orare importante. “Începând din octombrie, accentul va fi pus pe muzică, jocuri interactive și pe pastilele scurte de life-style”, a declarat Mihai Morar, directorul postului. Alte programe ce vor putea fi urmărite pe ZU TV sunt un road-show, pornind de la caravana Zu Party și un proiect în care artiștii “vor cânta în locuri publice neconvenționale”.

În luna septembrie, peste zece milioane de romani au urmărit emisiunile televiziunilor Intact, timp de cel putin un minut, la nivel național. În Prime-Time, numărul telespectatorilor este de peste 7,5 milioane.

Intact multumește publicului și partenerilor pentru susținere, apreciind rolul fiecăruia în atingerea acestor rezultate.

Sursa: Kantar Media