Fără categorie

In luna aprilie, Antenele conduc in Day Time si cresc in Prime-Time

04/05/2012

Televiziunile Grupului INTACT continua sa se aprecieze din punct de vedere audienta, asa cum o fac inca din ianuarie. Astfel, in aprilie, si-au consolidat pozitia de lider de audienta in randul publicului din intreg mediul urban. In Day-Time, cota de piata a INTACT este de 20%, in timp ce Pro TV are 14,8% in intervalul orar mentionat, 10,00 – 16,00. Mai mult decat atat, Antenele au inregistrat o crestere de audienta in Prime-Time, spre deosebire de principalul competitor, CME, ale carui coordonate de rating si market share s-au inscris pe o curba descendenta.

Performanta televiziunilor INTACT este cu atat mai notabila cu cat, incepand din 20 aprilie, grila lor de programe nu mai este retransmisa de platforma DTH a companiei RCS – RDS. Se demonstreaza, astfel, ca scoaterea abuziva de pe Digi nu le afecteaza audienta in mod negativ, ba telespectatorii s-au uitat intr-un numar mai mare la programele Antenelor. Aceasta pentru ca penetrarea DTH-ului de la RCS este mai mai mare in zona rurala decat la orase. Apoi, exista romani care au abonamente atat la cablu, cat si la satelit si nu au fost afectati de decizia Digi TV. Si, nu in ultimul rand, zvonurile alarmiste lansate de unele publicatii privind scaderea pietei de distributie a televiziunilor INTACT sunt doar… un zvon: un numar foarte mare dintre romanii care figureaza in Romania ca abonati ai acestei platforme sunt plecati in strainatate, astfel ca ei nu sunt clienti “reali” ai pietei romanesti. Mai mult, din semnalele primite de la telespectatori, multi au optat pentru serviciile altor furnizori de cablu si satelit, in grila carora se regasesc programele grupului.

Nu doar CME, ci si Pro TV scade in Prime-Time
Televiziunile Grupului Intact au o crestere de 8% in Prime-Time, in timp ce posturile CME, in acelasi interval orar, au o scadere de 6%. Totodata, tendintele se pastreaza si la principalele posturi ale celor doua trusturi de presa: Antena 1 creste in aprilie cu 12%, in timp ce Pro TV are o scadere de 5%. La cresterea de 8% a market share-ului Intact, Antena 1 a contribuit cu 12%, iar Antena 3 cu 2%.

Emisiunile ale caror cota de piata s-a inscris pe o curba ascendenta in luna aprilie, comparativ cu luna martie sunt: Te cunosc de undeva, Te pui cu blondele, Gabi Firea Show, Observatorul de noapte – de la Antena 1; In premiera, Subiectiv si Vorbe grele – la Antena 3. (Target: All Urban; Sursa: Kantar Media; Copyright: Armadata SRL)

Intact Media Group multumeste telespectatorilor pentru solidaritate si pentru relatia speciala construita in 20 de ani de existenta.