Fără categorie

În luna Jocurilor Olimpice, INTACT Media Group urcă pe primul loc pe podiumul audiențelor

01/08/2012

INTACT Media Group urcă pe primul loc pe podiumul audiențelor Grupul de presă din care fac parte Antenele, GSP TV și Euforia TV a avut o ascensiune extraordinară a audienței în luna iulie, care i-a adus lidership-ul pe toate segmentele orare, cu excepția intervalului 6,00 a€“ 10,00 dimineața. IMG conduce detașat și în Prime-Time, cel mai important segment al zilei, când consumul tv atinge cote maxime, cu o cotă de piață de 22,7%. În același timp, audiențele CME s-au depreciat pe majoritatea intervalelor orare, cele mai mare scăderi fiind înregistrate în Prime-Time și după-amiaza, între orele 16,00 a€“ 19,00. Singura creștere a CME în luna iulie este de doar 0,3% și este înregistrată noaptea, între 23,00 și 02,00. Chiar și-așa, distanță în favoarea Intact Media Group este de 5,8%.

Evenimentele politice au fost în atenția cetățenilor români în luna iulie, astfel că Antena 3, postul de știri al Grupului Intact a avut o contribuție esențială în creșterea cotei de piață a IMG. Câștigarea intervalului orar 19, 00 – 23,00 în fața CME se datorează în principal „Sintezei zilei” (Mihai Gâdea), cel mai urmărit talk-show, care a avut o ascensiune de la 9% cotă de piață în luna iunie, la 13 % în iulie. Este urmat de “Demascarea”, emisiunea lui Dan Negru de la Antena 1, “Vorbe grele” (Victor Ciutacu) și “Subiectiv” (Răzvan Dumitrescu), de asemenea de la Antena 3. Show-ul lui Victor Ciutacu și-a dublat cota de piață în iulie, comparativ cu iunie.

În Late Fringe (interval orar 23,00 – 02,00), “În gura presei”, show-ul realizat de Mircea Badea, a avut, de asemenea o creștere spectaculoasă de audiența, de la 7,9% cota de piață în luna iunie, la 11,2%. Și emisiunile de știri difuzate de Antena 3 după miezul nopții au avut o creștere de câteva puncte de market share.

De altfel, pe toate intervalele orare, cota de piață a emisiunilor Antenei 3 este mai mare în iulie 2012, comparativ cu iunie, cu cel puțin trei puncte de market share. “La ordinea zilei”, emisiunea realizată de Dana Grecu și Radu Tudor în Access a “sărit” de la 7,1% cota de piață în iunie, la 11,5% în iulie. Iar emisiunile din Day Time de la Antena 3 au cote de piață comparabile cu cele din Prime-Time: „100 de minute” (Alessandra Stoicescu) are o cotă de piață de 13,1. “Se întâmplă în Romania” (Maria Coman) a înregistrat un market share de 12,5% și “Previziunile zilei” (Sabina Iosub și Niels Schnecker) de 12,1%. Emisiunile de la Antena 1 cu o contribuție importantă la creșterea audiențelor pe luna iulie se află și și “Mireasa pentru fiul meu” (Mirela Boureanu Vaida) și “Acces Direct” (Simona Gherghe). (Sursa: Kantar Media; Target: All Urban).