Intact Media Group își adjudecă leadership-ul lunii septembrie

02/10/2012

Televiziunile Grupului Intact au fost din nou lider de audiență pe majoritatea intervalelor orare ale zilei, dar și în Whole Day. Super producțiile Antenei 1 și talk-show-urile Antenei 3 au avut contribuții importante, determinând ca Intact Media Group să preia poziția de lider și în Prime-Time, cel mai important tronson orar al zilei, în care consumul TV atinge cote maxime.

Prime-Time-ul este al  “Antenelor

Media audiențelor din luna septembrie înregistrată de Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV și GSP TV este mai mare decât cea a televiziunilor din grupul CME, principalul competitor, în cele mai multe dintre intervalele orare de referință pe care se măsoară audiența. Astfel, în Prime-Time, IMG depășește CME cu o medie de 0,5 a cotei de piață, în Late Night cu 4,6%, în Acces cu 5,3%, iar în Day Time cu 9,5%. De asemenea, media de market share înregistrată pe parcursul unei zile este cu 3,7% mai mare în favoarea IMG. Totodată, se înregistrează creșteri de market share ale televiziunilor IMG, comparativ cu luna anterioară.

Românii se uită la Antene

Superproducțiile din grilă de toamnă a Antenei 1 au avut un rol important în consolidarea poziției de lider a Intact Media Group, așa cum producțiile Antenei 3 rămân lider la nivelul nișei televiziunilor de știri.

Mireasă pentru fiul meu (Mirela Boureanu Vaida) a înregistrat cele mai mari audiențe în Day Time, fiind, într-o proporție covârșitoare, lider, la fel ca și Observatorul orei 13,00 (Oana Frigescu). Acces direct (Simona Gherghe) și Observator 16,00 (Oana Frigescu) sunt, de asemenea, pe primele locuri în ceea ce privește contribuția adusă la creșterea cotei de market share a IMG. În Prime-Time, X Factor, Te cunosc de undeva, DemascareaObservator 19,00, FamiliaDa, Un show pacatos și Sinteza zilei au înregistrat audiențe mai mari decât concurență. În Late Fringe, cu cele mai mari medii ale cotei de piață în luna septembrie se situează Observatorul de noapte și În gură presei.