Intact Media Group, primul semestru 2016: Antena 1 crește în Prime-Time, pe toate targeturile importante

05/07/2016

Divizia TV Intact Media Group

  • Posturile Intact conduc audiențele, pe targetul publicului comercial, în intervalele Morning (06.00– 10.00) și în Day Time (10.00 – 16.00);
  • Pe targetul All Urban, Antenele conduc pe cinci intervale orare (Whole Day, Morning, Day Time, Access, Late Fringe), iar pe Național – pe patru (Whole Day, Day Time, Access, Late Fringe);
  • Intact este singurul grup media din România cu trei posturi TV în top 10 televiziuni.
  • Digital Antena TV Group are 3 site-uri prezente( a1.ro, www.antena3.ro și www.spynews.ro) în top 10 all site din România, în luna iunie.

Antena 1

  • La nivelul targetului comercial, conduce clasamentul televiziunilor în Day Time;
  • Are creșteri de audiență, comparativ cu primul semestru al anului trecut, în Prime Time (7%), Morning (4%), Day Time (1%);
  • Pe targetul All Urban, are creșteri importante de audiență în Whole Day, Prime-Time, Morning și Day Time. Conduce clasamentul televiziunilor în Day Time și Access;
  • La nivel Național, are creșteri de audiență pe majoritatea intervalele orare;
  • Cele mai urmărite emisiuni ale postului în luna iunie au fost (target 18-49, urban): iUmor, Chefi la cuțite și Insula iubirii.
  • În luna iunie, a1.ro a avut 4.165.890 clienți unici.

IMG_iunie_2016_RO_2

Antena 3

  • Conduce pe majoritatea intervalelor orare clasamentul nișei de știri pe targetul 18+;
  • Se află pe poziția a patra în topul general al televiziunilor, după canalele generaliste;
  • Cele mai urmărite emisiuni ale postului în luna iunie au fost: Sinteza zilei, Subiectiv și Q&A.
  • În luna iunie, antena3.ro a avut 4.175.952 clienți unici.

IMG_iunie_2016_RO_4

Antena Stars

  • Pe targetul postului, 18 – 49 Urban, cele mai urmărite emisiuni ale lunii iunie au fost: Star matinal e pe val, Agentul Vip și Rai da’ buni.

Happy Channel

  • Are creșteri importante de audiență pe toate intervalele orare, comparativ cu primul semestru al anului trecut. În Whole Day creșterea este de 63% și în Prime-Time de 50%;
  • Cele mai urmărite producții în luna iunie au fost Prizoniera dragostei ( în medie, este urmărită de 34.000 de telespectatoare din targetul 18 – 49 Urban).

IMG_iunie_2016_RO_3

ZU TV

  • Pe targetul postului, 15 – 34 Urban, se înregistrează o creștere importantă de audiență în Access, de 33%;
  • Cele mai urmărite emisiuni ale postului în luna iunie au fost: Noaptea târziu se vede la ZU, Most Wanted și ZU Trends.

Antenele au fost urmărite în primul semestru al anului  de 10.002.000 români de-a lungul întregii zile și de 7.245.000 în Prime-Time, la nivel național, timp de cel puțin un minut.

Intact Media Group mulțumeste publicului și partenerilor de business pentru încredere și susținere. IMG oferă un mix complet de conținut, prin platforma sa multi-channel, pentru toate segmentele de vârstă și preferințele de consum.