Peste zece milioane români din întreaga țară au urmărit emisiunile televiziunilor Intact în luna ianuarie

02/02/2016

Prima lună a anului 2016 aduce poziții de top televiziunilor Intact Media Group. După un an în care principalele trusturi concurente au luptat pentru poziții cât mai bune în topul televiziunilor, Intact Media Group conduce pe importante intervale orare, pe target-uri care contează. Astfel,  Antenele sunt lider de audiență, pe publicul comercial, dimineața (06.00 – 10.00) și în timpul zilei (10.00 – 16.00). Pe publicul din orașe, conduc pe majoritatea intervalelor orare precum și în Whole Day (întreaga zi, interval orar 02.00 – 26.00). În ceea ce privește publicul din întreaga țară, Antenele conduc clasamentul pe patru intervale orare, între care și  Whole Day. Peste zece milioane de români din întreaga țară au urmărit Antenele, timp de cel puțin un minut în Whole Day.

IMG_IAN_2016_RO

Antena 1

  • Postul generalist al Intact conduce în Day Time și Acces, atât la publicul din orașe, cât și la cel din întreaga țară.
  • Cele mai urmărite trei emisiuni ale postului, pe publicul comercial, în luna ianuarie, au fost: “Te pui cu blondele?”, la care s-au uitat, în medie, 362.000 de telespectatori, “Poftiți pe la noi: poftiți și dăruiți (II) – 255.000 telespectatori și Observatorul Orei 19.00 – cu o medie de 243.000 de români.
  • Emisiunile zilnice ale postului – show-urile marca Observator, Neatza cu Răzvan și Dani, Acces Direct, Mireasă pentru fiul meu, Un show păcătos sunt, de asemenea, pe primele locuri în ceea ce privește contribuția adusă la audiența trustului.

A1_ian_2016_RO

Antena Stars

  • Singurul post românesc de televiziune axat pe știri despre celebrități, Antena Stars, are o creștere de 15% în Prime-Time, interval orar în care sunt difuzate emisiunile “Răi da’ Buni” (Mihai Morar) și Agentul VIP (Cristi Brancu).
  • Cele mai vizionate show-uri ale postului în luna ianuarie au fost: Răi da’ buni, Party-tura precum și serialul Alege dragostea, realizat după celebrul roman al lui Jane Austen, Sense And Sensibility.

Antena 3

  • Rămâne cel mai vizionat post de știri, în rândul românilor, cu vârste peste 18 ani, din orașe. Ocupă primele locuri în Whole Day (Întreaga zi), precum și în Prime-Time.
  • Cele mai vizionate emisiuni ale lunii ianuarie pe targetul 18+ Urban sunt Sinteza zilei, talk-show-ul lui Mihai Gâdea, urmărit în medie de 358.000 romani, Edițiile Speciale, vizionate, în medie, de 310.000 telespectatori, și Exces de putere – talk-show-ul realizat și prezentat de Oana Stancu Zamfir și Adrian Ursu – urmărit, în medie de 296.000 telespectatori.

A3_audiente_ian_2016_RO

Euforia TV

  • Postul dedicat femeilor care urmează să se relanseze în luna martie sub titlul de Happy TV a a avut creșteri semnificative ale cotei de piață pe toate intervalele orare. Cele mai vizionate seriale în luna ianuarie au fost Friends, Totul despre Sex și Hoțul fermecător.

Euforia_2016_RO

ZU TV

  • Postul de muzică dedicat tinerilor a fost urmărit, în prima lună a lui 2016, de peste 600.000 de români din întreaga țară, în Whole Day.
  • Cele mai urmărite emisiuni ale lunii ianuarie au fost: Most Wanted, ZU Trends și Noaptea Târziu se vede la ZU TV.

IMG_OAMENI_RO

Intact Media Group mulțumeste publicului și partenerilor de business pentru încredere și susținere.