Publicul comercial, în creștere la televiziunile Grupului Intact

04/08/2015

Televiziunile Intact Media Group au creșteri de audiență pe toate intervalele orare, pe cel mai dorit public de televiziune, 18-49, în primele șapte luni ale anului și sunt lider de audiență pe intervale orare cheie; Antena 1 ocupă primul loc, la nivel național, pe întreaga zi, în luna iulie, surclasând principalul concurent PRO TV.

Intact Media Group domină audiențele TV

Ianuarie- iulie 2015 vs ianuarie-iulie 2014

  • La nivel de trust, posturile Intact sunt lider de audiență cu creșteri semnificative în rândul publicului comercial, pe toate intervalele orare.
  • Televiziunile Grupului sunt lider pe două intervale orare pe publicul comercial, pe cinci intervale pe publicul ALL Urban și pe patru pe Național.
  • Antenele sunt lider în Whole Day atât în rândul telespectatorilor din întreg mediul urban, cât și pe Național.

IMG_IAN_Iulie_RO

În Iulie, Antenele sunt lider absolut de audiență în Day Time, Access și Late Fringe și dețin supremația în Whole Day atât în rândul publicului din întreg mediul urban, cât și la nivel național.

Antena 1, cea mai urmărită televiziune în luna iulie la nivel național

A1_iulie

Ianuarie – iulie 2015 vs ianuarie-iulie 2014

  • Antena 1 este lider absolut de audiență în Day Time și Access;
  • Audientele se înscriu pe o pantă ascendentă în rândul publicului comercial, pe majoritatea intervalelor orare;
  • La nivel Național, peste un milion de telespectatori urmăresc, în medie, programele Antenei 1 în intervalul Access (știrile marca Observator și Acces Direct).

În iulie:

  • Ocupă primul loc pe targetul Național întreaga zi, devansând principalul concurent, Pro TV.
  • Antena 1 este lider absolut de audiență în Day Time și Access.
  • Cele mai urmărite emisiuni ale postului au fost: Temptation Island, Poftiți pe la noi, Splash! Vedete la apă și Te pui cu blondele.
  • Emisiunile cu tradiție ale Antenei 1: Observator, Neatza cu Răzvan și Dani, Mireasă pentru fiul meu, Acces Direct și Un show păcătos au înregistrat audiențe remarcabile, la fel ca în fiecare lună.

A1_iul_lider_RO

Antena Stars, creștere pe toate intervalele orare

Ianuarie- iulie 2015 vs ianuarie-iulie 2014

  • Numărul de telespectatori care urmăresc postul de mondenități al trustului Intact este în continuă creștere: Antena Stars are aprecieri ale cotei de piață pe toate intervalele orare, în intervalul ianuarie-iulie 2015.

A_stars_JN_1pe2_ian_Iul_RO

În iulie:

  • Antena Stars are creșteri pe majoritatea intervalelor orare, inclusiv la nivelul întregii zile (+9%).
  • Cele mai urmărite emisiuni ale lunii au fost: Star Magazin Special, Dosarele Vip, Vedetop, Agentul VIP și Rai da’ buni.

Antena 3, lider absolut al televiziunilor de știri

  • Antena 3 conduce pe toate intervalele orare și are creșteri pe toate intervalele orare comparativ cu perioada ianuarie-iulie 2014.
  • În Prime-Time, Antena 3 are cota de piață aproximativ de două ori mai mare decât următorul clasat (8,5% share comparativ cu 4,3%).

A3_audiente_ian_iulie_RO

În iulie:

  • Sinteza Zilei rămâne, și în luna iulie, cel mai urmărit talk-show al Antenei 3, urmat de Punctul de întâlnire, Exces de putere, Secvențial și În gura presei.

Euforia TV, cele mai apreciate seriale TV

  • Postul destinat femeilor are în continuare o ofertă de nerefuzat în ceea ce privește serialele: cele mai apreciate producții la nivel mondial, dar și tot ce este mai nou în producții de gen poate fi urmărit la Euforia TV. Ca atare, în iulie 2015, Euforia TV are o creștere a cotei de piață de 33% comparativ cu aceeași lună a anului trecut.
  • Cele mai urmărite seriale în luna iulie au fost Totul despre sex, Prietenii tăi și Curajul iubirii.

ZU TV

  • Postul de muzică al Grupului Intact ocupă primul loc în Late fringe în ierarhia nișei din care face parte în lunile ianuarie-iulie 2015.

ZUTV_iulie_RO

În iulie:

  • ZU TV are creșteri de peste 100% pe majoritatea intervalelor orare, comparativ cu anul trecut.

10.315.000 de români au urmărit emisiunile televiziunilor Intact, în primele șapte luni ale lui 2015, timp de cel puţin un minut, la nivel naţional, în Whole Day. În Prime-Time, numărul telespectatorilor este de 7.526.000 milioane telespectatori.

IMG_OAMENI_sfertGSP_RO

Toate datele sunt furnizate de Kantar Media.

Intact Media Group mulțumeste publicului și partenerilor de business pentru încredere și susținere.