Publicul tânăr, în creștere la Antene

04/06/2013

Televiziunile Intact Media Group înregistrează creșteri pe toate intervalele orare, în luna mai, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. 6.573.000 de telespectatori din mediul urban au vizionat în medie pe zi programele IMG. Media cotei de piață în 2013, în Prime Time, este de 18,7, cu  1,2 puncte mai mare decât în 2012. Pentru aceeași perioadă pe targetul All Day, media este de 19,9, cu 1,3 mai mult comparativ cu anul trecut. Aprecieri importante s-au înregistrat și în Day Time și Late Fringe.  Conform datelor furnizate de Kantar Media, trustul concurent, CME, este în scădere pe cele mai multe dintre intervalele orare analizate. 

Și pe targetul All Urban, Antenele au înregistrat creșteri pe toate intervalele orare. În Prime-Time, televiziunile Grupului Intact au o medie a cotei de piață de 19,8, cu 0,6% mai mult față de aceeași luna a lui 2012. Cota de piață în Whole Day, adică interval de măsurare 24 de ore, este în creștere, de asemenea, și plasează Antenele în poziția de lider. În ceea ce privește CME, se poate observa aceeași tendință descendentă, ca în cazul publicului tânăr.

În luna mai a anului curent, televiziunile Intact își consolidează poziția de lider de audiență în Day Time (7,3 puncte mai mult decât CME) și Acces (3,4 puncte mai mult decât CME), în rândul publicului din mediul urban. De asemenea, Antenele sunt lider și în Whole Day și Late Fringe.

Emisiunile cu cele mai bune performanțe de audiența în intervalul orar 10,00 – 16,00 sunt Observator 13,00, Mireasă pentru fiul meu și În gură presei.

 În Late Fringe, “Un show pacatos”,  Știrile Antenei 3 și serialele Euforia TV au înregistrat performanțe de audientă.

În intervalul orar al Access, 16,00 – 19,00, show-urile aflate în topul audiențelor din punct de vedere al cotei de piață sunt Acces Direct, Observator 16,00 și Superbingo Metropolis de la Antena 1, dar și Breaking News și 100 de minute, de la Antena 3.

Raportat la primele cinci luni ale anului, cota de piață a Antenelor, în rândul publicului din întreg mediul urban,  comparativ cu trustul din care face parte Pro TV înseamnă leadership pe majoritatea intervalelor orare – Whole Day, Day Time, Access și Late Fringe. În rândul publicului comercial, televiziunile Intact Media Group depășesc CME în Day Time.

Pentru perioada următoare, Antena 1 pregătește cel mai spectaculos show estival, “Splash –  vedete la apă”, la care concurează peste 30 de personalități din rândul sportului și muzicii, “Burlacul”, o nouă ediție cu imagini superbe și femei frumoase, dar și revenirea armatei de 50 de blonde. În luna iunie, va fi lansată platformă online Antena Play, unde va putea fi regăsit conținutul tuturor posturilor TV din Grup.

publicul tanar