Salvare pentru SMURD a câștigat Silver Award în cadrul premiilor PR Award

26/10/2012

Joi, 25 octombrie, campania Salvare pentru SMURD a câștigat premiul Silver Award for Excellence in cadrul premiilor PR Award, la categoria Digital PR și Social Media.

 

Pe fundalul nemulțumirii generale în legatură cu propunerea de schimbare a legii sanănătății care afecta activitatea SMURD-ului, la începutul  anului 2012, jurnalul de știri al Antenei 1, Observator a creat o pagina de Facebook care le-a oferit românilor o platformă unde puteau sa-și exprime părerea. Poveștile lor au fost preluate de jurnaliștii Antenei 3 și ai Observatorului.

 

În mai puțin de 24 de ore, peste 100.000 de persoane au dat like paginii, au comentat și au distribuit continutul ei. Astfel, alăturide sute de mii de români, Observatorul a reușit să oprească modificarea articolului din legea sănătății care afecta activitatea SMURD-ului.

 

Pagina „Salvare pentru SMURD” a urcat in februarie pe primul loc în topul paginilor de Facebook  din România cu 275.627 like-uri (pe cel de-al doilea loc era clasata o campanie cu doar 115.028 like-uri), conform Facebrands.ro. De asemenea, pagina de Facebook a avut cea mai rapidă creștere înregistrată în România până în acel moment  – 100.000 de fani în  mai puțin de 24 de ore, arătâ astfel puterea Observatorului de a mobiliza oamenii în mediul online.