Fără categorie

Suntem o fabrică de idei

10/10/2012

Conduce singurul grup TV care a făcut profit în 2011 și a gândit două rebrandinguri de televiziuni pentru două publicuri total diferite.

Sorin Alexandrescu, EXO Antena Group, crede că viitorul în televiziune aparține profesioniștilor care generează conținut relevant.

„Conținutul propriu, local, este filozofia de brand a Antena Group. Dar, dincolo de perseverență, e vorba de evoluție, de puterea de a genera noi trenduri.”

Content is king, cu trei mari condiții: să fie relevant, diferențiator și exclusiv”.

„Peste 90% dintre producțiile Antenelor sunt generate in-house. Dezvoltarea capacităților noastre creative și de producție reprezintă principala noastră strategie, contribuind în mod real la dezvoltarea organică a trustului.”

„Suntem o fabrică de idei, care face lucrurile cu pasiune și profesionalism. În asta rezidă puterea noastră”.

Sursa: Revista Biz, 1-5 octombrie 2012