Fără categorie

Televiziunile INTACT MEDIA GROUP preiau conducerea în Prime-Time și în Acces în luna iunie

02/07/2014

Cota de piață a trustului INTACT MEDIA GROUP a fost de 23,6%, în luna iunie,  în creștere cu un punct de market share comparativ cu luna iunie a anului trecut, în rândul publicului din întreg mediul urban. Grupul concurent, CME, a înregistrat scăderi importante:  -2,2% market share față de aceeași perioadă a anului trecut.

În plus, Antenele au preluat conducerea în Prime-Time, pe publicul din întreg mediul urban, și în Access, în rândul publicului comercial. De asemenea, Intact Media Group își consolidează poziția de lider, în iunie 2014, pe majoritatea intervalelor orare, în timp ce posturile CME înregistrează scăderi la nivelul întregii zile, cea mai semnificativă fiind în Prime-Time, unde cota de piață este mai mică cu 4,7 puncte față de iunie 2013.  Așadar, “Antenele” conduc, în luna iunie, detașat în Whole Day, Prime-Time, Day Time, Access și Late Fringe, în rândul publicului din întreg mediul urban. 

grafic_IMG_CME_iunie_2014Antena  1, Antena Stars, Antena 3, Euforia TV și ZU TV conduc, de asemenea, clasamentul audiențelor în Day Time și Access, în rândul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.

grafic_IMG_CME_iunie_2014_18_49_UG

Televiziunile Intact, creștere însemnată pe toate intervalele zilei în primul semestru 2014

În intervalul ianuarie – iunie 2014, televiziunile INTACT conduc clasamentul în Whole Day, dar și în majoritatea intervalelor orare ale zilei și sunt în creștere față de 2013, în rândul publicului din întreg mediul urban. Antenele obțin creșteri pe toate segmentele și în ceea ce privește  publicul 18-49. Totodată, posturile CME sunt în scădere pe toate intervalele, cea mai abruptă pantă descendentă se înregistrează în Prime-Time, când media cotei de piață este cu 7% mai mică decât în aceeași perioadă a anului trecut.

grafic_IMG_CME_Ian_iunie_2014

Antena 1

În luna iunie, Antena  1 îşi consolidează poziţia de lider absolut de audienţă în Day time şi Access, impunându-se pe prima poziţie în topul televiziunilor, atât la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, cât şi pe segmentul all urban.

A1_top

În acest interval orar, este difuzată emisiunea Mireasă pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare impunându-se ca lider detaşat de audienţă la nivelul lunii iunie, atât la nivel urban, cât şi pe segmentul comercial. Astfel, în intervalul de după-amiază, emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat un procent de leadership de 96% la nivelul targetului comercial şi 88% la nivelul targetului all urban.

banda_mireasa

Şi în intervalul Access, Antena  1 conduce clasamentul de audienţă, atât la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel all urban.A1_top_acces

Emisiunea prezentată de Simona Gherghe, Acces Direct, s-a impus ca lider detaşat de audienţă la nivelul întregii luni, atât la nivel comercial, cât şi pe segmentul all urban. Astfel, Antena  1 a înregistrat în slotul de difuzare Acces Direct, în luna iunie,  un rating mediu 4.3% şi 19.8% cotă de piaţă pe targetul comercial, 18-49 urban.

Acces Direct, Mireasă pentru fiul meu, Observatorul dimineţii, Observator 13 şi Observator 16 au fost lider detaşat de audienţă la nivelul întregii luni.

Antena Stars

Televiziunea care transmite cele mai importante știri cu și despre vedete și care reflectă tot ce se întâmplă în zona mondenă este Antena Stars. Audiențele sunt incomparabil mai mari în iunie 2014 față de aceeași lună a anului trecut, înregistrând creșteri pe toate intervalele zilei. Cele mai importante creșteri de audiență se înregistrează în intervalele Morning, Access și Late Fringe. “Agentul Vip”, “Răi da’ buni”, “Stars Awards”, “Dosarele VIP”, “Asistentele” sunt doar câteva dintre emisiunile care s-au bucurat de atenția publicului în luna iunie a acestui an.

A_stars_iunie2014

Antena 3

Audiențele postului de știri al Intact Media Group se află  pe o curbă ascendentă în rândul publicului cu vârste de peste 18 ani, comparativ cu luna iunie a anului trecut. Cea mai importantă creștere de audiență se înregistrează în Access (+81%) și în Prime-Time (+42%). Între emisiunile care au realizat performanțe de audiență se numără: Sinteza zilei, Punctul de întâlnire, Subiectiv, În premieră, Q & A sau În gura presei. Știrile se află, de asemenea, în top zece emisiuni cu cele mai mari rating-uri. A3_grafic_Iunie_2014

Euforia TV

Creșteri pe majoritatea intervalelor orare înregistrează și televiziunea destinată femeilor, Euforia TV. Emisiunile și serialele aflate pe primele locuri în topul audiențelor sunt Dr. House, Totul despre sex, Prodanca și Reghe: Relații internaționale, precum si serialul „Moștenitorii”.

ZU TV

Cel mai nou lansat post TV al Grupului INTACT, ZU TV, câștigă public din zona 15-34. Cele mai tari concerte pot fi vizionate în exclusivitate la această televiziune. Cele mai urmărite emisiuni ale postului sunt Forza ZU, Zu Music Awards, Morning Zu, Zu kids on the Block și Popescu & Flick. În top canale muzică, pe targetul național, în Prime-Time, Zu TV se afă pe primul loc.

Televiziunile Intact Media Group au avut, în luna iunie, un reach mediu de 6.005.000 telespectatori de-a lungul întregii zile.

Intact mulțumește publicului pentru susținere și loialitate, apreciind contribuția fiecărui român la aceste rezultate.

Toate datele sunt furnizate de Kantar Media.