Valorile românilor azi

13/09/2012

Intact Media Group anunță, în cadrul campaniei „E timpul românilor”, desfășurată alături de Muzeul Național al Țăranului Român, finalizarea unui recensământ al valorilor românești, realizat de către compania CCSB  sub forma unui amplu studiu sociologic.

După cum notează realizatorul său, sociologul Mirel Palada, miza cercetării “Valorile românilor azi” a fost de a „identifica elementele distincte din imaginarul colectiv în privința valorilor împǎrtǎșite de români”. Studiul surprinde un moment de inflexiune istorică, spune autorul: „Dupǎ turbulenții ani 90, în care [trecutul] a fost predominant demonizat, în zilele noastre suntem martorii unei evidente revalorizǎri pozitive a trecutului.”Discutia va încerca sa lamureasca intrebari precum: Se întorc românii la origini? În epoca nivelării globale, sunt ei în dornici să își redescopere valorile? Dar, în fond, care valori?

Rezultatele studiului vor fi prezentate în cadrul conferinței „Valorile românilor azi”, organizată de The Industry – revistă de media și marcom – marți, 18 septembrie, la ora 16:00, în Clubul Țăranului, șoseaua Kiseleff 3. Dezbaterea va fi susținuta de autorul Mirel Palada și îndrumătorul științific al lucrării, Vintilă Mihăilescu, alături de Iulian Comanescu, analist media și redactor șef al revistei The Industry, Ioana Avădani, Director Executiv al Centrului pentru Jurnalism Independent si Florin Dumitrescu, Creative Director .

Intact Media Group reprezintă cea mai importantă platformă media din România, urmarită de 10 milioane de romani. Trustul oferă publicului larg si comunitații B2B conținut de calitate, cu relevanță locală, creat si dezvoltat de o echipă de profesionisti. Fondat în 1991, Intact Media Group a construit un portfoliu puternic de mărci în televiziune, presă scrisă, radio, online şi producţie, printre care Antena1, Jurnalul Național sau Radio ZU.