Fără categorie

Antenele, record de prezențe în top 10 televiziuni din luna februarie

04/03/2014

Februarie 2014 aduce aprecieri pentru televiziunile Intact pe majoritatea intervalelor zilei, atât pe publicul comercial, cât și pe cel urban.

Comparativ cu februarie 2013, “Antenele” își măresc cota de piață, fiind lidere ale pieței TV pe următoarele segmente din rândul publicului urban:

  • whole day ( 23,2% vs. 20.4% competiție)
  • day time ( 24,2% vs. 12,8%  competiție)
  • access (24,3 %  vs.  19.1% competiție)
  • late fringe ( 21,9% vs. 19,5% competiție)
  • all day (23,2% vs.20,6% competiție)
  • februarie 2014

Televiziunile Intact sunt lidere pe intervalul day time și pe publicul comercial, cu  o cotă de piață de 20.3% .

Antena1, cea mai iubită televiziune de divertisment, își apreciază cota de piață pe publicul comercial pe intevale importante ale zilei, precum prime time (8%) sau morning (7%). Antena 1 este lider absolut al pieței în day time atât pe publicul comercial cât și pe cel urban, precum și lider în access pe publicul urban.

Cele mai urmărite emisiuni în luna februarie au fost “Next Star”, “Te pui cu blondele”, “iComedy”, “Te cunosc de undeva!”, “Totul e permis”, precum și edițiile jurnalului de știri Observator, dar  și reperele zilnice ale românilor: Neatza, Mireasă pentru fiul meu, Acces Direct și Un show păcătos.

Antena 3 este cel mai urmărit post de știri din România, ocupând locul 3 în clasamentul televiziunilor din luna februarie. Au fost înregistrate creșteri pe toate intervalele zilei, cele mai importante fiind în day time (17%), access (19%), all day (13%) și prime time (11%). Printre cele mai urmărite programe se regăsesc “Sinteza Zilei”, “Punctul de întâlnire”, “Subiectiv”, “Secvențial”, “Q&A”, “La ordinea zilei” și “100 de minute”.

Antena Stars, televiziunea care îți spune tot ce vrei să știi despre celebrități, își crește cota de piață pe toate segmentele zilei, cele mai importante aprecieri fiind înregistrate dimineață (83%),  în day time (73%), late fringe (56%) și whole day (45%). Printre cele mai populare programe se numără  “Agentul VIP”, “Răi da’€™ buni”, “Asistentele”,  “Dosarele VIP”, “Star Zodiac”, “Star News” și “Dincolo de aparențe”.

Euforia TV, televiziunea dedicată femeilor, crește pe majoritatea intervalelor orare în februarie 2014, cele mai mari aprecieri fiind în day time (75%), all day (18%) și dimineață (17%). La aceste rezultate au contribuit serialele “Soare, palmieri și crime”, “Dr. House”, “Totul despre sex”, “Iubirile croitoresei”.

În topul televiziunilor lunii februarie, în prime time, pe publicul comercial, Intact este singurul grup media cu trei clasate: Antena1, Antena3 și Antena Stars.

Televiziunile Intact Media Group au avut, în luna februarie, un reach mediu 6.719.000 de telespectatori de-a lungul întregii zile.

Intact mulțumește publicului pentru susținere și loialitate, apreciind contribuția fiecărui român la aceste rezultate.

Toate datele sunt furnizate de Kantar Media.