Apreciere în Prime Time pentru posturile Intact Media Group în perioada ianuarie-august 2017

04/09/2017

Antenele își consolidează cota de piață în intervalul Prime-Time pe segmentele de public comercial și național, în lunile ianuarie-august 2017 comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. La nivel urban, posturile Intact conduc pe intervalele Day Time, Access și Late Fringe, în timp ce la nivel național își adjudecă segmentele Day Time și Access.

Antena 1, postul de divertisment cu cea mai mare familie de vedete din România, își consolidează cota de piață în Prime Time și Late Fringe în zona publicului comercial

  • În perioada ianuarie-august 2017, cota de piață se apreciază cu 3% în Prime Time și  9% în intervalul Late Fringe, în timp ce audiența crește cu 4% în Late Fringe, pe target-ul 18-49.
  • În topul producțiilor stației în luna august se află reality show-ul “Insula Iubirii”, urmat de producțiile “Aventura cu 4 stele” și “Fantastic Show”.
  • Antena 1 a fost urmărită în luna august, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, de 6,2 milioane de telespectatori, in timp ce a1.ro a avut aproape 5 milioane de client unici.

 

Antena Stars, singurul post TV din România dedicat mondenităților, are creșteri semificative de audiență și cota de piață în luna august, dar și în perioada ianuarie-august.

În august, cea mai importantă creștere de audiență are loc în intervalul Prime Time, cu un plus de 25% față de aceeași perioadă a anului trecut. Audiența se apreciază cu 33% și pe intervalul Late Fringe, la nivelului primelor opt luni ale anului.

Cota de piață se consolidează de asemenea în august, pe segmentele Prime Time (6%) și Day Time (22%). Perioada ianuarie-august prezintă aprecieri în Day Time (4%) și Late Fringe (18%).

Peste 2,7 milioane de telespectatori au urmărit Antena Stars în luna august, la nivelul întregii zile, pe target național. Cele mai urmărite programe ale stației în luna august au fost “Star Chef”, “ Cool summer nights” , serialul “Alege Dragostea” și producția “Star matinal e pe val”.

 

Happy Channel, post dedicat publicului feminin, a fost urmarit în luna august, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, de peste un milion de telespectatori. Cele mai urmărite programe ale stației în luna august au fost serialele “Elita societății”,  “Iubire și razbunare”, “Elif”.

 

Antena 3 conduce clasamentul posturilor de știri din România în perioada ianuarie-august 2017 pe intervale importante, printre care Whole Day și Prime Time. Astfel, audiența se apreciază cu 6% pe parcursul întregii zile,  în timp ce cota de piață crește pe toate intervalele orare, pe target-ul 18+, urban, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Luna august aduce Antenei 3 pozitia de lider de audiență pe intervalul de dimineață, dar și evoluții în Acess (6%). Tot în această perioadă se remarcă aprecieri ale cotei de piață în Day Time (4%), Morning (8%) și Access ( 3%), comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Antena 3 a fost urmărită în luna august de peste 3.6 milioane de telespectatori în fiecare zi, la nivel național. Printre cele mai vizionate emisiuni se numără “Voi cu Voicu”, “Adevăruri Ascunse, “Punctul de Întâlnire”, “Sinteza Zilei”.

 

ZU TV, singurul post interactiv din România, își apreciază cota de piață  în luna august pe toate intervalele orare. Printre cele mai urmărite emisiuni se numără “Most wanted”,  “Zunrise”, “ZU music mix”.

 

Peste 8,3 milioane de telespectatori au urmărit în luna august, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, televiziunile Grupului Intact. În Prime Time, numărul acestora se ridică la 5,4 milioane.

Intact Media Group mulțumeste publicului și partenerilor de business pentru încredere și susținere, oferind un mix complet de continut, prin platforma sa multi-channel, pentru toate segmentele de varsta si preferintele de consum

Sursa: Kantar Media

Copyright: Armadata SRL

Perioadele analizate: Ianuarie-august 2017/ august 2017

Perioadele cu care se face comparație: Ianuarie-august 2016 / august 2016