Creșteri de audiență pentru stațiile Intact Media Group în luna septembrie

Creșteri de audiență pentru stațiile Intact Media Group în luna septembrie

05/10/2017

Luna septembrie aduce aprecieri ale cotei de piață și ale audienței pentru stațiile Antena Stars și Antena 3, care își consolidează pozițiile pe nișele cărora li se adresează comparativ cu septembrie 2016. În același timp, cota de piață consolidată a posturilor Intact ( Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV și Antena 3) din perioada ianuarie-septembrie 2017 înregistrează plusuri în intervalele prime –time ( 3%) și late fringe ( 6%) vis-a-vis perioada similară a anului trecut.

Antena 1, postul de divertisment cu cea mai mare familie de vedete din România, și-a lansat grila de toamnă cu noi sezoane ale emisiunilor lider Chefi la cuțite și iUmor, dar și cu noi producții precum The Wall.

De la începutul anului (ianuarie-septembrie 2017), cota de piață a statiei se apreciază cu un procent în prime-time si 8% în intervalul Late Fringe, în timp ce audiența crește cu 4% în Late Fringe, pe target-ul 18-49, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

  • În topul producțiilor stației în luna septembrie se află emisiunile “Chefi la Cuțite”, “iUmor” și “X Factor”
  • Antena 1 a fost urmărită în luna septembrie, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, de 8 milioane de telespectatori, în timp ce www.a1.ro a avut peste 3.7 milioane unici.

Antena Stars, singurul post TV din România dedicat mondenităților, are plusuri importante de audiență și cotă de piață în luna septembrie pe majoritatea intervalelor orare.  

Cea mai importantă creștere de audiență are loc în intervalul Morning, acolo unde Antena Stars își dublează audiența  față de aceeași perioadă a anului trecut. Mai mult, audiența se apreciază cu 67%  pe intervalul Late Fringe și cu 20% în Prime Time.

Cota de piață se consolidează pe majoritatea intervalelor orare în septembrie, printre care Prime Time (19%), Whole Day (29%), dar și Late Fringe (80%).

Aproape 3 milioane de telespectatori au urmărit Antena Stars în luna septembrie, la nivelul întregii zile, pe target național. Cele mai urmărite programe ale stației în luna septembrie au fost “Agenția VIP”, ”Răi da’ buni”, “Star la mare fitza”.

Pentru Happy Channel, post dedicat publicului feminin, luna septembrie a însemnat lansarea serialului producție proprie “O grămadă de caramele”, continuare a iserialelor “Când mama nu-i acasă” și “Șase clipe fără ea”.

Alături de noul serial, cele mai urmărite programe ale stației au fost serialele ““Iubire și răzbunare”, “Elif”, “Nord și Sud”.

Peste un milion de telespectatori au urmărit Happy Channel în luna septembrie, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut.

 

Antena 3 înregistrează o creștere consistentă de audiență în luna septembrie, conducând clasamentul posturilor de știri pe majoritatea intervalelor orare, printre care Whole Day și Prime Time. Lidership-ul este prezent și la nivelul cotei de piață, unde Antena 3 domină cea mai mare parte a segmentelor orare.

Mai mult, de la începutul anului (ianuarie-septembrie 2017), Antena 3 își apreciază audiența și cota de piață pe toate intervalele orare comparativ cu aceeași perioadă a anului 2016. Printre aceaste creșteri de audiență se înscriu și cele de pe parcursul întregii zile (6%) și din prime time (3%) pe target-ul 18+, urban.

Antena 3 a fost urmărită în luna septembrie de peste 3.5 milioane de telespectatori în fiecare zi, la nivel național. Printre cele mai vizionate emisiuni se numără “Sinteza Zilei”, “Adevăruri Ascunse,  “Voi cu Voicu”, “ În Premieră cu Carmen Avram”, “Punctul de Întâlnire”.  

8.793.000  telespectatori au urmărit în luna septembrie, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, televiziunile Grupului Intact. În Prime Time, numărul acestora se ridică la 6.338.000.

Intact Media Group mulțumeste publicului și partenerilor de business pentru încredere și susținere, oferind un mix complet de continut, prin platforma sa multi-channel, pentru toate segmentele de varsta si preferintele de consum

Sursa: Kantar Media

Copyright: Armadata SRL

Perioadele analizate: septembrie 2017/ ianuarie-septembrie 2017

Perioadele cu care se face comparație: septembrie  2016/ ianuarie-septembrie 2016