Cresteri record de audienta pentru Antena Stars, in primul an de emisie

Cresteri record de audienta pentru Antena Stars, in primul an de emisie

16/12/2014

La un an de la lansare, Antena Stars este dovadă faptului că este posibil să ai creşteri spectaculoase de audienţă, dacă ai o echipa de televiziune puternică şi dedicată şi o politică de programe consecventă. Sub egida sloganului Antena Stars “Vede tot”, singură televiziune românească dedicată mondenităţilor  este un deschizător de drumuri în domeniu, aducând în premieră în România buletine de ştiri cu şi despre vedete din toate domeniile, cu echipe care transmit în direct de la evenimentele importante şi, nu în cele din urmă, cu cele mai multe dintre show-uri în regim de live. În urma tuturor acestor performanţe, Antena Stars are următoarele rezultate de audienţă, evidenţiate de cifrele furnizate de Kantar Media.

Astars

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

În perioada 16 decembrie 2013 – 15 decembrie 2014, creştere de 73%  a cotei de piaţă în Whole Day, în rândul publicului comercial.

  • În aceeaşi perioada şi pe acelaşi target, creşterile rating-ului sunt de 100% în Whole Day, Morning, Day Time, Access, Late Fringe.
  • Antena Stars este în top zece televiziuni pe targetul comercial în 2014, în Whole Day, alături de alte două posturi ale Grupului Intact. În 2013, înainte de lansare, Antena 2 era pe locul 16.
  • În Prime-Time, ocupă locul al nouălea, devansând televiziuni importante şi cu vechime mai mare pe piaţa media.
  • Cea mai importantă creştere de audienţă a cotei de piaţă, record în 2014 în televiziunile din România, are loc în Morning: 167%, în perioada 1 ianuarie – 15 decembrie 2014, target comercial.
  • Cele mai urmărite emisiuni ale postului sunt prezentate de două dintre vedetele emblemă ale Antenei Stars, Cristian Brancu şi Mihai Morar: show-urile “Răi da’ buni” şi “Agentul Vip”, aflate în Prime-Time, au fost urmărite în 2014, în medie, de 40 000 de telespectatori din publicul comercial.
  • În 2014, emisiunile Antenei Stars au fost urmărite, timp de cel puţin un minut, de aproape un milion de telespectatori din publicul comercial. (Sursa: Kantar Media; Target: 18 – 49 Urban)