Divizia TV Intact Media Group, creșteri în Prime Time pe toate segmentele de public în primele șapte luni ale anului

Divizia TV Intact Media Group, creșteri în Prime Time pe toate segmentele de public în primele șapte luni ale anului

03/08/2017

Antenele își consolidează cota de piață în intervalul Prime-Time pe toate segmentele de public, respectiv 18-49, urban și național, în lunile ianuarie-iulie 2017 comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. La nivel urban, posturile Intact conduc pe intervalele Whole Day, Day Time, Access și Late Fringe, în timp ce la nivel național își adjudecă segmentele Day Time și Access.

Antena 1, postul de divertisment cu cea mai mare familie de vedete din România, își consolidează cota de piață în Prime Time și Late Fringe în zona publicului comercial

  • În perioada ianuarie-iulie 2017, cota de piață se apreciază cu 4% în Prime Time și  12% în intervalul Late Fringe, în timp ce audiența crește cu 7% în Late Fringe, pe target-ul 18-49 Urban.
  • În topul producțiilor stației în luna iulie se află reality-ul “Insula Iubirii”, jurnalul de știri “Observator 19” și emisiunea “Acces Direct”.
  • Antena 1 a fost urmărită în luna iulie, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, de 7 milioane de telespectatori, în timp ce www.a1.ro a avut peste 5.6 milioane unici.

 

Antena Stars, singurul post TV din România dedicat mondenităților, are creșteri importante ale audienței cât și ale cotei de piață în luna iulie.

Audiența stației se apreciază pe intervalul Prime Time cu 20% față de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce în Late Fringe procentul de creștere este de 33%. Aceeași creștere de audiență se înregistrează pe acest interval și la nivelului primelor șapte luni ale anului.

Luna iulie marchează și consolidarea cotei de piață pe majoritatea intervalelor orare, printre care Prime Time (11%) și Whole Day (5%).

Peste 2.8 milioane de telespectatori au urmărit Antena Stars în luna iulie, la nivelul întregii zile, pe target național. Cele mai urmărite programe ale stației în luna iulie au fost “Agenția VIP“, “Star la mare fitză”,  “Răi da’ buni”.

Happy Channel, postul dedicat femeilor curajoase, înregistrează în primele șapte luni ale anului o consolidare a cotei de piață cu 8% în prime time, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, la nivelul publicului feminin 18-49 Urban. Cele mai urmărite programe ale stației în luna iulie au fost serialele “Elif”, “Elita societății”,  “Tată de fetiță”,  “Sezonul cireșelor”.

Antena 3 conduce clasamentul posturilor de știri din România în luna iulie atât dimineața cât și în Prime Time, înregistrând în același timp creșteri ale audienței și ale cotei de piață, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Astfel, audiența se apreciază cu 17% în intervalul Day Time și cu  13% dimineața,  în timp ce cota de piață crește pe majoritatea intervalelor orare, pe target-ul 18+, urban.

Primele șapte luni ale anului aduc Antenei 3 evoluții ale audienței și ale cotei de piață pe majoritatea intervalelor orare, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Se remarcă astfel o creștere a audienței cu 7% în Prime Ttime și 13% pe parcursul întregii zile.

Antena 3 a fost urmărită în luna iulie de peste 3.6 milioane de telespectatori în fiecare zi, la nivel național. Printre cele mai vizionate emisiuni se numără “Sinteza Zilei”,”Voi cu Voicu”, “Adevăruri Ascunse”, “Subiectiv”,  “Exces de putere”.

Peste 8.6 milioane de telespectatori au urmărit, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, în luna iulie, televiziunile Grupului Intact. În Prime Time, numărul acestora se ridică la 5.7 milioane.

Intact Media Group mulțumeste publicului și partenerilor de business pentru încredere și susținere, oferind un mix complet de continut, prin platforma sa multi-channel, pentru toate segmentele de varsta si preferintele de consum

Sursa: Kantar Media

Copyright: Armadata SRL

Perioadele analizate: Ianuarie-Iulie 2017/ Iulie 2017

Perioadele cu care se face comparație: Ianuarie-Iulie 2016 / Iulie 2016