CREȘTERI ÎN PRIME TIME pentru ANTENE în luna martie

05/04/2017

Strategia de conținut a diviziei TV Intact Media Group a condus, în luna martie, la o apreciere a cotei de piață în intervalul prime-time, pe toate tipurile de public, după cum urmează:

  • 18-49: +11%
  • urban: +9%
  • national: +9%

La nivel urban și national, Antenele sunt lider de piață pe intervalele Day Time și Access.

Antena 1 își apreciază cota de piață în luna martie cu 12% în prime time și 31% în intervalul late fringe, în timp ce audiența crește cu 3% în Prime Time, respectiv 29% în Late Fringe.

Antena Stars își apreciază cota de piață cu 14% în intervalul Day Time, în timp ce Happy Channel are o evoluție de 9% în Prime Time și 10% în Access.

Antena 3 are creșteri ale cotei de piață pe toate intervalele orare, iar audiența se apreciază cu 6% în Day Time și 10% în Access.

9.5 milioane de telespectatori au urmărit, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, în luna martie, televiziunile Grupului Intact. În Prime Time numărul acestora se ridică la 7 milioane.

Sursa: Kantar Media

Copyright: Armadata SRL

Luna analizata: Martie 2017

Perioada cu care se face comparație: Martie 2016