Antenele își măresc cota de piață la început de an

Antenele își măresc cota de piață la început de an

04/02/2014

Prima lună a anului a însemnat pentru divizia TV Intact Media Group creșteri pe majoritatea segmentelor zilei,  atât pe publicul comercial cât și pe cel urban.

Creșterile față de ianuarie 2013 ale “Antenelor” aduc poziția de lider al pieței TV pe intervale importante în rândul publicului urban:

  • whole day  (23.4% vs 20.4% competiție)
  • day time (23.3%  vs. 13.9% competiție)
  • access (24.6% vs. 19.7%  competiție)
  • late fringe (21.6% vs. 20.1% competiție)
  • all day (23.4% vs. 20.4% competiție)

Televiziuni IMG

Televiziunile Intact sunt lidere pe intervalul day time și pe publicul comercial, cu o cotă de piață de 20.3%.

IMG Lidere2Antena 1, cea mai iubită televiziune de divertisment, își apreciază cota de piață pe publicul comercial pe majoritatea intervalelor zilei, fiind lider absolut al pieței în day time atât pe segmentul 18-49, cât și all urban. Antena 1 este lider absolut și în access, pe publicul urban. Emisiunile cele mai urmărite în ianuarie au fost “Totul e permis” (sezonul 2),”Te pui cu blondele”, edițiile Observator și filmele, precum și reperele zilnice; Neatza cu Răzvan și Dani, Mireasă pentru fiul meu, Acces Direct și Un show păcătos.

A1

Antena 3 a crescut în ianuarie 2014 față de aceeași perioadă a anului trecut atât pe parcursul întregii zile, cât și în cursul dimineții, în day time și access. Printre cele mai urmărite programe se numără “Sinteza Zilei”,”Punctul de întâlnire”, “Secvențial”, “Subiectiv”, “100 de minute”, “La ordinea Zilei”, “Q&A”.

A3 audiente

Nou lansata Antena Stars, televiziunea celebrităților, și-a crescut cota de piață pe toate intervalele, cele mai mari aprecieri înregistrându-se în acces, late fringe și prime time. Emisiunile reper “Rai da’€buni” și “Agentul VIP” au făcut casă bună cu mai noile “Dosarele VIP”, “Star News”, “Star Zodiac”.

Antena starsEuforia TV, televiziunea dedicată femeilor, crește pe publicul comercial față de ianuarie 2013 cu 18% în primetime, 25% în day time și 22% în late fringe. La acest rezultat au contribuit atât seriale “Dr. House”, “Totul despre sex” și “Iubirile Croitoresei”, cât și producția locală “Prodanca și Reghe: Afaceri de familie” sau filmele.

Euforia audiente2Televiziunile Intact Media Group au avut, în 2013, un reach mediu de 6.385.000 telespectatori pe zi, din publicul urban. Divizia TV include Antena 1, Antena Stars, Antena 3, Euforia și GSP TV.