Antenele, creșteri semnificative de audiență în luna mai

Antenele, creșteri semnificative de audiență în luna mai

01/06/2012

Lider de audiență consacrat în Day Time, Televiziunile Intact Media Group preiau conducerea și în intervalul orar 16,00 – 19,00.

Posturile Grupului INTACT conduc în continuare detașat în clasamentul audiențelor în Day Time (intervalul orar 10.00 -16.00), în rândul publicului din întreg mediul urban. În luna mai, Antenele au redevenit numărul unu și în Access Prime-Time, intervalul orar 16,00 – 19,00, ca urmare a creșterii cotei de piață. Totodată, televiziunile care fac parte din CME au înregistrat o scădere în acest interval orar, show-ul Acces Direct, prezentat la Antena 1 de Simona Gherghe, fiind, în cele mai multe dintre zilele lunii mai lider autoritar de audiență după-amiaza, surclasând concurența.

De altfel, conform datelor de audiență înregistrate, televiziunile Grupului INTACT înregistrează o creștere a market share-ului în majoritatea intervalelor orare, în luna mai, astfel încât diferențele de audiența dintre cele două mari trusturi se reduc de la o luna la alta.

Emisiuni cu creșteri semnificative în Day Time și Access Prime-Time sunt “Mireasă pentru fiul meu” în intervalul orar 10,00 – 16,00, iar în Access, show-ul “Acces direct”.

Day time
MIREASA PENTRU FIUL MEU – DA / Antena 1
SE INTAMPLA IN ROMANIA / Antena 3
ESENTIAL / Antena 3
SPECIALITATI ORIENTALE/TURKISH CUISINE / Euforia

Prime time
ACCES DIRECT / Antena 1
100 DE MINUTE / Antena 3
OBSERVATOR 16 / Antena 1
MIREASA PENTRU FIUL MEU – EXIT SHOW / Antena 1
AGENTUL VIP / Antena 2

(Sursa: Kantar Media).

Intact Media Group este format din: Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV, GSP TV.

CME: Pro TV, Acasa TV, Acasa Gold, Sport.ro, MTV Romania si Pro Cinema