Creșteri ale cotei de piață pentru stațiile Intact Media Group în Prime Time în primele zece luni ale anului

Creșteri ale cotei de piață pentru stațiile Intact Media Group în Prime Time în primele zece luni ale anului

06/11/2017

Cota de piață consolidată a posturilor Intact ( Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV și Antena 3) înregistrează plusuri în intervalele prime –time ( 2%) și late fringe ( 4%) la nivelul publicului comercial în perioada ianuarie-octombrie 2017 vis-a-vis de perioada similară a anului trecut.

Antena 1, postul de divertisment cu cea mai mare familie de vedete din România, și-a apreciat cota de piață cu un procent în prime-time pe target-ul 18-49 de la începutul anului (ianuarie-octombrie 2017), comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

  • În topul producțiilor stației în luna octombrie se află emisiunile “Chefi la Cuțite”, “iUMor” și “Băieți de oraș”.
  • Antena 1 a fost urmărită în luna octombrie, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, de 3 milioane de telespectatori, în timp ce www.a1.ro a avut peste 4.1 milioane unici.

Antena Stars, singurul post TV din România dedicat mondenităților, are aprecieri ale cotei de piață în Day Time (4%) și Late Fringe ( 24%) și de audiență în Late Fringe (33%) în perioada ianuarie – octombrie 2017 la nivelul publicului comercial, comparativ cu perioada similară a anului trecut.

  • În topul producțiilor stației în luna octombrie se află emisiunile “Agenția VIP”, ”Răi da’ buni” și “Refresh by Oana Turcu”.

Aproape 3 milioane de telespectatori au urmărit Antena Stars în luna octombrie, la nivelul întregii zile, pe target național.

Pentru Happy Channel, post dedicat publicului feminin, luna octombrie a însemnat lansarea celei de-a doua serii din serialul producție proprie “O gramadă de caramele”. De asemenea, postul și-a apreciat cota de piață în Access (10%) la nivelul publicului comercial, comparativ cu aceeași lună a lui 2016.

Alături de noul serial, cele mai urmărite programe ale stației ale lunii au fost serialele ““Iubire și răzbunare”, “Elif”, “Nord și Sud”.

Peste un milion de telespectatori au urmărit Happy Channel în luna octombrie, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut.

Antena 3 înregistrează o creștere consistentă a cotei de piață în luna octombrie, conducând clasamentul posturilor de știri pe majoritatea intervalelor orare, printre care Whole Day (9%) și Prime Time (6%). Lidership-ul este prezent și la nivelul audienței, unde Antena 3 domină cea mai mare parte a segmentelor orare.

Antena 3 a obținut o nouă performanţă la gala Asociaţiei Internaţionale a Radiodifuzorilor. Mihai Gâdea a obţinut Premiul de „Prezentatorul Anului 2017”, la gala AIB Londra. Realizatorul „Sinteza Zilei” a fost premiat de un juriu format din profesionişti media din întreaga lume.

Mai mult, de la începutul anului (ianuarie-octombrie 2017), Antena 3 își apreciază audiența și cota de piață pe majoritatea intervalele orare comparativ cu aceeași perioadă a anului 2016. Printre aceaste creșteri de audiență se înscriu și cele de pe parcursul întregii zile (6%) și din prime time (3%) pe target-ul 18+, urban.

Antena 3 a fost urmărită în luna octombrie de peste 3.7 milioane de telespectatori în fiecare zi, la nivel național, în timp ce antena3.ro a avut peste 4 milioane de unici. Printre cele mai vizionate emisiuni se numără “Sinteza Zilei”, “Adevăruri Ascunse, “Voi cu Voicu”, “În Premieră”, “Subiectiv”. 

ZU TV, singurul post interactiv din România, își apreciază cota de piață în luna octombrie pe toate intervalele orare. Printre cele mai urmărite emisiuni se numără “Most wanted”, “Miezu”, “ZU Trends”.

Digital Antena TV Group și-a definitivat strategia pentru anul 2018, în care focusul va fi pe “Date”. Astfel a fost creat un nou departament– Data Management Center care va avea input pe zona de cercetare și analiza, precum și SEO. Prin schimbarea tehnologiei de măsurare la nivelul pieței (Brat) și adoptarea DFP-ului cXense, Digital Antena TV Group va putea oferi, în 2018, partenerilor din advertising targetare similară Google și Facebook.

La nivel de cifre, Antena are două siteuri în top 10 all-sites .ro – www.a1.ro și www.antena3.ro, fiind împreună cu Ringier singurii publisheri care în octombrie au reușit această performanță. GSP.ro și Spynews.ro au avut cele mai multe afișări luna trecută dintre siteurile din Grup, iar la nivel de YouTube au fost înregistrate peste 250 milioane de vizualizări în octombrie.

 

Peste 9 milioane de  telespectatori au urmărit în luna octombrie, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, televiziunile Grupului Intact. În Prime Time, numărul acestora se ridică la 6.818.000.

Intact Media Group mulțumeste publicului și partenerilor de business pentru încredere și susținere, oferind un mix complet de continut, prin platforma sa multi-channel, pentru toate segmentele de varsta si preferintele de consum

Sursa: Kantar Media

Copyright: Armadata SRL

Perioadele analizate: octombrie 2017/ ianuarie-octombrie 2017

Perioadele cu care se face comparație: octombrie 2016/ ianuarie-octombrie 2016