Divizia de radio a Intact Media Group este în continuă creștere

Divizia de radio a Intact Media Group este în continuă creștere

21/01/2013

Radio ZU este liderul absolut al audiențelor în capitală și își continuă creșterea pe piața de radio din România. Rezultatele ultimului val de măsurători ale Studiului de Audiență Radio realizat în perioada 3 septembrie – 16 decembrie 2012 de către IMAS – Marketing şi Sondaje SA şi GfK România – Institut de Cercetare de Piaţă SRL confirmă poziția de lider a radioului la care Buzdugan și Morar dau trezirea în fiecare dimineață.

zu

ZU este postul de radio preferat de 302.500 de bucureșteni în fiecare zi și deține o cotă de piață de 15%. Asta înseamnă o creștere de 30.800 de ascultători față de precedentul val de măsurători. Pe locul doi în top la o diferență de 66.300 de ascultători se poziționează Radio România Actualități, iar pe locul trei, la distanță de 110.300 de ascultători și deținând o cotă de piață de 7,9%, se află postul de radio Kiss FM. Pentru Radio ZU aceasta este a 11-a oară când își confirmă poziția de lider în cei 4 ani de existență.

La nivel urban, DJ-ii de la Radio ZU salută în fiecare zi un total de 1.262.400 de fani, cu 10.200 mai mult decât în vara lui 2012. Astfel, Radio ZU se poziționează pe locul trei în topul celor mai ascultate posturi de radio la nivel urban în România.

Romantic FM, fratele mai mare al lui ZU, înregistrează o nouă creștere a numărului de ascultători. Potrivit aceluiași studiu, Romantic FM este radioul preferat  zilnic de un număr de 103.000 bucureșteni, cu o cotă de piață de 5,1%. La 19 ani de „muzica, nu zgomot”, Romantic FM rămâne unul dintre cele mai longevive radiouri din media, unic prin cea mai rafinată, diversă și, mai ales, exclusivistă selecție de cântece.
Romantic FM_19 ani