Divizia de Radio Intact crește

Divizia de Radio Intact crește

23/05/2012

Radio ZU este liderul absolut al audiențelor în capitală și continuă să crească la nivel urban. Rezultatele ultimului val de măsurători ale Studiului de Audiență Radio realizat în perioada 16 ianuarie – 29 aprilie 2012 de către IMAS – Marketing și Sondaje SA și GfK România – Institut de Cercetare de Piață SRL confirmă poziția de lider a radioului la care își fac de cap Buzdugan și Morar.

ZU este postul de radio preferat de 269.500 de bucureșteni în fiecare zi și deține o cotă de piață de 13%. Asta înseamnă o creștere de 31.100 de ascultători față de valul de măsurători precedent. Pe locul doi în top la o diferență de 30.900 de ascultători se poziționează Radio România Actualități, iar pe locul trei la distanță de 43.600 se află Kiss FM.

La nivel urban, echipa de DJ-i de la ZU salută în fiecare zi un total de 1.263.000, cu 214.900 mai mult decât în al treilea val de măsurători din 2011. Astfel, Radio ZU devine al doilea cel mai ascultat post de radio la nivel urban.Radio ZU

Radioul care mișcă mase de oameni

În cei peste trei ani de a lansare, Radio ZU a dovedit că unul dintre atuurile pe care le deține este faptul că știe să miște ascultătorii în numere din ce în ce mai mari. Forza ZU în Timișoara, cel mai mare karaoke din România, eveniment care a avut loc cu doar două zile în urmă a adunat în fața scenei peste 30.000 oameni. Cu toții au petrecut alături de Buzdugan, Morar, și cei mai în vogă artiști din industria româneasca. De ziua Sfântului Valentin, cel mai hit concert de dragoste organizat de Radio ZU s-a desfășurat în fața a 20.000 de îndrăgostiți. În urmă cu un an la Brașov, la primul eveniment Forza ZU, au fost prezenți peste 13.000 de oameni. Suntem o forță. Suntem ZU!

Romantic FM în creștere în fm-ul bucureștean

Așa cum ne-a obișnuit, Romantic FM rămâne unul dintre radiourile preferate zilnic de publicul bucureștean, confirmând o creștere a cotei de piață la 5.6%. Cei aproximativ 100.000 de ascultători, consemnați în ultimul val de sonadaje radio, rămân fildeli ofertei muzicale unice a postului, optând zilnic pentru a€œmuzica, nu zgomot”.

Romantic FM câștiga public nou și pe platforma online, una dintre cele mai diverse și dinamice structuri de gen, cele 14 radiouri de net fiind alese lunar de alți peste 1.100.000 de ascultători.