Intact Media Group a ales 20 de purtatori de cuvant ai generatiei de 20 de ani

Intact Media Group a ales 20 de purtatori de cuvant ai generatiei de 20 de ani

15/12/2011

Primii20.ro este demersul exclusiv online demarat de care Intact Media Group cu ocazia implinirii a douazeci de ani de activitate si este dedicat tinerilor cu varsta de douazeci de ani. Recunoscut ca sustinaor al valorilor autohtone, Intact Media Group vine, la douazeci de ani de activitate, in intampinarea tinerilor si le ofera prin proiectul „Primii20.ro”, posibilitatea de a deveni purtatorii de cuvant ai generatei lor, sprijinindu-i in propagarea ideilor si mesajelor lor.

Campania „Primii20.ro- Elita, frate!”, campania exclusiv on-line marcand douazeci de ani de Intact Media Group, si-a ales finalistii. Acestia sunt: Eglantina Madalina Becheru, Alexandra Anamaria Dogaru, Emanuela Barba, Mihai Stanciu, Adriana Mancas Vlad Ianos, Simona Stoica, Afrim Bianca, Dan Baciu, Corina Ogea, Mihaela Chirac, Ioana Iulia Blaga, Auras Mihaiu, Iacob Alexandru, Alexandru Anamaria-Alexandra, Cristina Neagoe, Stefania Apachiti, Dobrescu Maximilian, Dan Ungureanu si Ariel Constantinof.

„Pentru un vis trebuie sa lupt, iar campania Primii20 a dat o sansa generatiei mele. Sper ca intr-o zi sa arunc vocea mea in eter pe un radio in FM, insa e mult de munca.. Poate alaturi de cei mai buni si plini de experienta voi ajunge sa-mi traiesc visul. Ei au picurat incredere in participanti, noi ne scriem prefata povestilor noastre si vom ajunge sa traim cu intensitate punctul culminant. Fie ca vocea generatiei mele sa aiba un ecou peste timp!” a spus Alexandra Anamaria Dogaru, care se numara printre castigatori.

Structurat in doua etape, proiectul a fost demarat, in mediul virtual, la 24 noiembrie 2011 la adresa www.primii20.ro si pe pagina de Facebook, „Elita, frate!”. Timp de douazeci de zile, cei doua sute de participanti au avut posibilitatea de a promova brandurile s produsele lor preferate din cadrul Intact Media Group. La finalul perioadei, pe baza evaluarilor impactului, dar si pe baza profilelor personale, au fost recrutati cei douaeci de tineri ce constituie echipa ambasadorilor Intact Media Group. La finalul campaniei „Primii20.ro – Elita, frate!”, unul dintre cei douazeci de tineri va deveni protagonistul unui serial dedicat exclusiv mediului online, primul de acest tip de pe piata media din Romania, realizat sub umbrela unui conglomerat media.

In cea de-a doua etapa din cei douazeci de tineri, trei vor primi un internship compatibil profilului lor profesional, insa numai unul va deveni protagonistul unui serial online. Astfel ii vor fi puse la dispozitie resursele si know-how-ul Intact Media Group pentru a-si indeplini aspiratile, pentru a-si crea brandul personal si pentru a deveni vocea generatei sale. Selecta se va face in functe de relevanta ideii de proiect pe care fiecare ambasador va dori sa o implementeze in asociere cu Intact Media Group.