Intact Media Group este liderul pieței de publicitate TV în prima jumătate a anului 2013

Intact Media Group este liderul pieței de publicitate TV în prima jumătate a anului 2013

11/07/2013

Televiziunile grupului Intact dețin 29,7 % din totalul pieței de publicitate, în timp ce principalul competitor, grupul American CME, care are în portofoliu postul Pro TV, deține un procent mai mic, de 25,8%.

Performanțele de audiență și investițiile în programe de calitate au adus grupului Intact o creștere a cotei de piață cu 8 % de-a lungul întregii zile și cu 5% în primetime comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Astfel, televiziunile Intact Media Group (Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV și GSP TV) au un public zilnic de 6.584.000 de români.

 

Acest lucru s-a tradus și în punctele de audiență livrate pieței de publicitate, pe baza cărora se achiziționează spațiul publicitar, care au înregistrat o creștere de 20,8% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Grupul CME a înregistrat, pe de altă parte, o scădere de 12,9%.

Într-o analiză realizată de revista Forbes România, reiese faptul că Antena 1 a furnizat clienților cu 22,4% mai multe puncte de audiență decât în 2012. Audiența Antenei 3 a crescut cu 15,3%, în timp ce Antena 2 a cunoscut o  creștere de audiență de 44%.

Premiile locale și internaționale, un record mondial pentru cel mai mare steag național, campanii care au schimbat destine, producții spectaculoase de divertisment înseamnă parcursul de 20 de ani al grupului. Cel mai recent proiect, Antena Play, platforma online pe care se regăsesc transmisiile live ale tuturor televiziunilor Intact și șase canale exclusive, a strâns într-o săptămână de la lansare peste 100.00 de conturi create.

prime time si whole day