Investitii majore, premii internationale si noi produse in 2013

Investitii majore, premii internationale si noi produse in 2013

18/12/2013

Intact Media Group, cea mai importanta platforma multimedia din Romania cu capital integral autohton, detinuta de Familia Voiculescu, incheie anul 2013 cu o evolutie semnificativa si cu o crestere de aproximativ 12% a cifrei de afaceri, consolidandu-si statutul de lider pe piata romaneasca de profil.

Prin diviziile TV, radio, print si online, mesajele Intact Media Group ajung zilnic la peste 10 milioane de romani. 

In cadrul tuturor activitatilor desfasurate, IMG furnizeaza catre bugetul public contributii anuale in valoare de peste 19 milioane euro, asigurand un fond anual de salarii de 25 de milioane de euro. 

Televiziunile din grup (Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia, GSP TV) au, in medie, un public de 6.381.000 telespectatori zilnic, pe targetul all urban. In ultimii 5 ani, televiziunile Intact s-au apreciat cu 6.3 puncte de share pe durata intregii zile si cu 3.6 puncte in primetime, pe targetul comercial 18-49. Doua dintre cele mai importante investitii ale anului 2013 au privit relansarea postului Antena 2 sub titulatura Antena Stars, precum si noile decoruri si echipamente din zona de stiri.

Divizia radio, cu o audienta zilnica ce depaseste 500.000 de ascultatori, cuprinde doua nume cu rezonanta: ZU si Romantic FM. ZU este cel mai puternic brand radio din Romania, lider absolut al audientelor in Bucuresti. Evenimentul anual ZU a adunat in 2013 peste 100.000 de oameni in centrul Iasiului.

Divizia print include publicatii – reper: Jurnalul National, Gazeta Sporturilor si revistele BBC in Romania: Top Gear, Good Food si Science Focus. 460.000 de romani citesc zilnic publicatiile din grup.

Platforma online IMG, care interactioneaza zilnic cu 3,75 milioane de oameni, a dezvoltat anul acesta, gratie unei investitii majore, Antena Play, platforma video de divertisment si stiri care cuprinde 5 canale TV in sistem live (Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia lifestyle TV si GSP TV), 5 canale exclusive, backstage video si pachete eveniment in exclusivitate. In 5 luni de la debut, Antena Play numara aproximativ 500.000 de conturi active.

Zona de responsabilitate sociala este privita cu multa atentie de grup, fiind puternic reprezentata prin actiunile Fundatiei Mereu Aproape, dar si prin campaniile jurnalului de stiri Observator.

In cei opt ani de existenta, Fundatia Mereu Aproape a strans, prin actiunile sale, peste 8 milioane de euro, care au avut peste 100.000 de beneficiari directi, cu care s-au  construit  75 de case sau salvat vieti.

Recunoasterile primite de-a lungul timpului atesta relevanta si calitatea continutului creat de Intact Media Group. Zeci de premii APTR, distinctii nationale si internationale, dintre care 4 premii ale Asociatiei Independente de Difuzori din Marea Britanie (AIB) pentru Antena 3 in ultimii trei ani, medalia de aur la New York Festivals in 2013 sau  asocierea Antenei 3 cu postul CNN, certifica preocuparea continua a grupului pentru continut de calitate.

Parteneriatele cu institutii de prestigiu pe care Intact Media Group le-a desfasurat  in 2013 si preocuparea pentru valorile autentice au adus publicului din Romania spectacole de teatru transmise live, campanii dedicate romanilor cu care ne mandrim, evenimente sociale si culturale, informatie si divertisment de prim rang. In 2013, Antena 3 a stabilit un record mondial pentru cel mai mare drapel din lume, record omologat de Guiness World Records. Intins pe aproape 80.000 metri patrati, tricolorul gigant a facut inconjurul lumii.

Rasplatind efortul si implicarea exceptionala a profesionistilor din grup, strategia IMG privind sustinerea performantei echipei si dezvoltarea competentelor individuale prevede, pentru anul 2014, noi cursuri de perfectionare si formare, studii de Master si MBA, precum si pachete motivationale. 

Totodata, IMG isi asuma responsabilitatea in pregatirea unei noi generatii de profesionisti media, dezvoltand, prin Intact Media Academy, cel mai important proiect educational din mass media autohtona, acreditat de Ministerul Muncii, familiei si egalitatii de sanse si Ministerul Educatiei, cercetarii si tineretului.

In cei peste 20 de ani de activitate, IMG a creat, format si impus mii de profesionisti media, devenind un reper obiectiv in cariera majoritatii personalitatilor jurnalismului romanesc. 

În 2013, Intact Media Group include în portofoliu cinci posturi TV: Antena 1, Antena Stars, Antena 3, Euforia TV, GST TV, două posturi radio: ZU și Romantic FM, două cotidiene: Jurnalul National și Gazeta Sporturilor, trei reviste sub licența BBC: Top Gear, Good Food și Science World, precum și o platformă online cu un public de peste 3,75 milioane vizitatori unici.