Jurnalismul de date, like-urile fermecate și audiențele TV ale verii, în noul număr The Industry

Jurnalismul de date, like-urile fermecate și audiențele TV ale verii, în noul număr The Industry

19/09/2012

Cel de-al treisprezecelea număr The Industry pare a fi urmărit de ghinion doar din perspectiva vânzătorilor de like-uri. Vlad Ursulean construiește un personaj fictiv și pornește la cumpărat de like-uri, cu un rezultat fabulos dinspre… continentul asiatic. Iulian Comănescu descifrează hățișurile jurnalismului de date, făcând uz de case study-uri, tool-uri și storytellers. Tot Comănescu scrie despre strategiile media ale unei toamne dominate de entertainment și politică. Prietenul Ștefan Mako vorbește de asta dată pe graiul lui, într-o analiză a publicațiilor de limbă maghiară, în timp ce un nou prieten, Victor Ilie, face un reportaj despre vânzătorii de ziare din tren. Marius Dragomir a acceptat să prezinte în premieră un studiu mondial asupra stadiului digitalizării, iar audiențele TV ale verii revelează cel mai nou și de temut competitor. În același număr, Ileana Tomescu vorbește despre metamorfoza Brand Connection în Brand Programming Netwok, iar barometrul brandurilor măsoară mărci comerciale, personale și trending topics.

The Industry este o platformă de opinie și analiză media la care contribuie voci pertinente din breaslă. Urmărind îndeaproape mișcările strategice, achizițiile importante, cifrele relevante, echipele, leaderii și evenimentele, revistă reunește informația esențială din industria media. Reamintim celor interesați că The Industry poate fi procurata prin abonament, iar detaliile se găsesc pe pagină web a revistei, www.theindustry.ro