O nouă strategie de vânzări pentru Antena Group

O nouă strategie de vânzări pentru Antena Group

08/11/2012

Antena Group anunță abordarea unui unei noi strategii de vânzări pentru anul 2013. Astfel, începând cu 1 ianuarie, televiziunile din grup se vor raporta la target-ul 18-49 în contractele comerciale, după cum urmează: Antena 1 și Antena 2 se poziționează pe target-ul 18-49 general, Euforia pe 18-49 femei, iar GSPTV pe 18-49 bărbați.

Această repoziționare are la bază argumente de research, raportate la afinitățile din strategia de programming a televiziunilor din grup.

„Strategia de conținut a brand-urilor incluse în Antena Group a trecut printr-o perioadă de transformări profunde în ultimii doi ani. Dinamica și dezvoltarea conținutului grilei dar și investițiile în zonă tehnică au contribuit la realizarea unor producții de cu totul altă dimensiune. Rezultatele nu au întârziat să apăra : stripe-urile zilnice „Acces Direct ” și „Un show păcătos” sunt leader în intervalele lor de difuzare, chiar pe targetul competiției directe, 18-49, cu un leadership de peste 60%, de la începutul acestui sezon. X Factor are un procent de leadership de aproximativ 90% de la lansare și până acum, tot pe target-ul 18-49. Top Chef a debutat că leader al segmentului 18-49, în fața competitorului direct. GSP TV și Euforia au trecut printr-un complex proces de rebranding, fiind repoziționate în zone de conținut cu potențial de creștere semnificativ. Antena 2 are o ofertă unică pe piață, fiind singura live tv dedicată mondenităților. Toată această evoluție a zonei de conținut motivează decizia noastră de a valorifica un target unitar, mult mai potrivit cu afinitățile actuale ale platformei noastre multi – brand.” Sorin Alexandrescu, CEO Antena Group

„Partenerii noștri de business se vor simți și mai confortabil prin valorificarea pachetelor lor de promovare pe acest nou target comercial. Platforma noastră TV va fi astfel mult mai competitivă și ofertantă.” Cristian Mucichescu, Head of TV Sales

Raportarea la targetul 18-49 va avea efect asupra întregii grile din 2013, discuțiile pentru aliniere desfășurându-se în perioada imediat următoare.

Antena Group este cea mai vizionată platformă TV din România și deține, alături de Antena 3, 20% din piața TV. Prin complementaritate și rezultate de audiență, Antena Group înseamnă the best value for your money.