Televiziunile grupului Intact au avut audiente record pentru acest an!

Televiziunile grupului Intact au avut audiente record pentru acest an!

17/03/2016

Antena 1 a înregistrat  creşteri de audienţă pe toate intervalele orare, astfel încât postul generalist al Intact  Media Group a ocupat primul loc în clasamentul audienţelor, după media înregistrată întreagă zi. „Neatza cu Răzvan şi Dani”, emisiunile marca Observator de la orele 6,00 şi 13,00, precum şi, “Mireasă pentru fiul meu”  şi “Acces Direct” au fost lider de audiență.

În Prime-Time, prima ediţie a emisiunii “În puii mei”, cu Mihai Bendeac, a fost lider de audienţă cu o cotă de piaţă de 20,9% şi un rating de 9,4%, surclasând principalul competitor, Pro TV, care a înregistrat 19,7% cotă de piaţă şi 8,8% rating cu “Ferma vedetelor”.

audiente a 1

Audiențele Antenei 3 au crescut atât în Whole Day, cât și în Prime-Time cu aproape un punct de market share, în ziua de miercuri, comparativ cu aceeași zi a săptămânii trecute,  consolidându-și poziția de lider în rândul nișei de știri. În rândul publicului  comercial, Antena 3 s-a clasat pe primul  loc în clasamentul audiențelor cu emisiunile “Sinteza Zilei”, “În gura presei”, “Subiectiv”  și “La ordinea zilei”.

audienta a3

Happy Channel, la câteva zile de la lansare, se situează deja pe locul secund în topul televiziunilor de nișă care au drept target femeile din publicul comercial. Astfel, în Prime-Time, se observă o creștere a audienței de 50%, comparativ cu săptămâna trecută. În Access, interval orar în care se difuzează și una dintre emisiunile pilon ale postului, “Dreptul la fericire”, Happy Channel înregistrează o creștere a cotei de piață de 1,5 puncte, ajungând astfel la media de 1,8%.

audiente happy

Săptămâna 6 – 13 martie Antena 1

Totodată, show-urile “Mireasă pentru fiul meu” și “Neatza cu Răzvan și Dani” au stabilit recorduri de audiență pentru anul 2016.

Astfel, “Mireasă pentru fiul meu” (editia de dimineaţă) a avut record de audienţă în săptămâna 7-13 martie, fiind privită, de aproximativ 146.000 de telespectatori din publicul comercial, contribuind astfel la ascensiunea Antenei 1 pe primul loc în clasamentul televiziunilor în intervalul de difuzare al emisiunii.

“Neatza cu Răzvan şi Dani” a stabilit, de asemenea, în perioada 7 – 13 martie, noi recorduri de audienţă pentru anul 2016. Show-ul prezentat de Răzvan şi Dani, a fost privit, în medie, de 133 000 de telespectatori din publicul comercial, situând Antena 1 pe primul loc, în intervalul orar de difuzare a emisiunii matinale.

Intact Media Group multumeste telespectatorilor pentru încredere si susțnere.