Televiziunile Intact, creşteri importante pe publicul comercial

Televiziunile Intact, creşteri importante pe publicul comercial

02/09/2015

Intact Media Group îşi păstrează primele locuri, pe intervale orare cheie, în intervalul ianuarie – iulie 2015, pe targeturi importante, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. “Antenele” au creşteri de audienţă pe toate intervalele orare în rândul publicului commercial, în primele opt luni ale anului.

Intact Media Group Ianuarie – August 2015.

  • Televiziunile Grupului sunt lider pe două intervale orare pe publicul comercial, pe cinci intervale pe publicul All Urban și pe patru pe Național.
  • Posturile Intact deţin primele locuri în Whole Day, la nivel All Urban şi Naţional, surclasând trustul concurent CME.
  • În luna august, “Antenele” conduc în Day Time, pe publicul 18-49 Urban.

IMG_IAN_AUG

Antena 1

Ianuarie – August 2015 vs Ianuarie – August 2014

  • Postul generalist al Grupului Intact este lider de audienţă în Day Time, în rândul publicului comercial şi conduce clasamentul de audienţă în Day Time şi Access pe target-urile All Urban şi Naţional.

A1_Graf1_ian_aug

August 2015 vs August 2014

  • Antena 1 este lider pe aceleaşi intervale orare ca în intervalul ianuarie – august: Day Time și Access la nivel Național și All Urban.
  • În Day-Time, la nivel Naţional, Antena 1 conduce clasamentul, în timp ce postul concurent, Pro TV, este pe locul al treilea.
  • Cele mai urmărite emisiuni ale postului în luna august au fost “Mireasă pentru fiul meu”, “Te pui cu blondele” şi “Splash, vedete la apa” ( tg 18-49 U+g).

Antena Stars

Ianuarie – August 2015 vs Ianuarie – August 2014

  • Postul care prezintă cele mai noi şi interesante ştiri mondene are creşteri de audienţă importante, pe toate intervalele orare.
  • Cele mai importante aprecieri ale postului au loc în intervalele Morning şi Day Time, 27%, respectiv 29% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut (ian-aug).

A_stars_JN_1pe2_ian_Aug

August 2015 vs August 2014

  • În luna august, Antena Stars înregistrează creşteri, în Prime-time fiind de 29%.
  • Cele mai urmărite emisiuni ale postului sunt “Party Like a Star”, “Insula iubirii” (prima serie) şi “Star Chef”.

Antena 3

Ianuarie – August 2015 vs Ianuarie – August 2014

  • Cel mai urmărit post de ştiri din România ocupă şi în această lună primele locuri pe toate intervalele orare analizate, pe target-ul 18+ Urban.

A3_audiente_ian_aug

În August, cele mai urmărite emisiuni ale postului sunt “Sinteza zilei”, “Exces de putere” şi “Q&A” (tg 18+ Urban).

Euforia TV

  • Postul dedicat doamnelor înregistrează o spectaculoasă creştere a cotei de piaţă în Prime-Time de 120% în august 2015, comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut.
  • Şi pe Whole Day, Euforia TV are o apreciere de 27% şi este lider de audienţă în Late Fringe pe nişa din care face parte.
  • Cele mai urmărite programe ale postului în luna august sunt “Prizoniera dragostei”, urmărită în medie, de 42 000 de români din targetul 18-49 femei din mediul urban, urmată de “Friends” şi “Curajul iubirii”.

euforia 2

ZU TV

  • In luna august, postul destinat publicului tanar, are creşteri mari de audienţă, pe toate intervalele orare.
  • Cea mai importantă apreciere are loc în Late Fringe, de 175% comparativ cu august 2014, in rândul publicului cu varste cuprinse între 15 şi 34 de ani.
  • Cele mai vizionate emisiuni ale postului în luna august au fost: “Most Wanted”, “Poliţia muzicii” şi “Omul străzii”.

ZUTV_aug

În medie, într-o zi obișnuită, 10.159.000 de români au urmărit emisiunile televiziunilor Intact, în primele opt luni ale lui 2015, timp de cel puţin un minut, la nivel naţional, în Whole Day. În Prime-Time, numărul telespectatorilor este de 7.368.000 milioane telespectatori ( la nivel national).

IMG_OAMENI_sfertGSP

Intact Media Group mulțumeste publicului și partenerilor de business pentru încredere și susținere.