Televiziunile Intact Media Group, creșteri de audiență pe toate intervalele orare în luna aprilie

Televiziunile Intact Media Group, creșteri de audiență pe toate intervalele orare în luna aprilie

06/05/2014

Televiziunile Intact Media Group au avut creșteri de audiență importante în luna aprilie, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, dar și în intervalul ianuarie – aprilie 2014 vs 2013. Aprecierea privește atât publicul din mediul urban, cât și telespectatorii cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.

Luna Aprilie
Astfel, Antenele înregistrează creșteri ale cotei de piață pe toate intervalele orare, pe All Urban, în aprilie, comparativ cu aceeași lună a lui 2013 și sunt lider de audiență pe următoarele segmente:

Whole Day: + 1,6% (23,4% Antenele vs 20,6% CME)
Day Time: + 2% (25,3% Antenele vs 13,8% CME)
Access: +2,2% (25,3% Antenele vs 13,8% CME)
Late Fringe: + 0,3% (21,1% Antenele vs. 20,3% CME)
All Day: +1,7% (23,4% Antenele vs. 20,8% CME)

Televiziunile IMG sunt lider de audiență și în rândul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani în Day Time, unde au înregistrat o cotă de piață de 22,1%.

televiziunile Intact crestere de audienta in aprilie 2014

Ianuarie – aprilie 2014 vs 2013
Antenele își consolidează poziția de lider pe majoritatea intervalelor orare și în intervalul ianuarie – aprilie 2014, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Se înregistrează creșteri ale cotei de piață pe toate intervalele orare, în rândul publicului din întreg mediul urban, iar televiziunile IMG conduc în clasamentul audiențelor, astfel:

Whole Day: + 6% (23,3% Antenele vs 20,7% CME)
Day Time: +9% (24,5% Antenele vs 13,5% CME)
Access: + 6% (24,7% Antenele vs 19,5% CME)
Late Fringe: +4% (21,8% Antenele vs 19,9% CME)
All Day: +6% (23,3% Antenele vs 20,9% CME)

De asemenea, în primele patru luni ale anului, Antenele conduc detașat în rândul publicului comercial, în Day Time și înregistrează creșteri pe majoritatea intervalelor orare:

apreciere de audienta

Performanțe televiziuni Intact Media Group
Antena 1 este cea mai iubită televiziune de divertisment din România, care difuzează, în fiecare sezon, megashow-uri internaționale, dar și producție proprie. Cele mai multe dintre vedetele importante pot fi urmărite în emisiunile Antenei 1. Lider absolut al audiențelor în Day Time, Antena 1 deține cea mai mare parte din publicul urban și comercial.

În luna aprilie, în topul audiențelor s-au înscris Next Star, Te cunosc de undeva, Chef de râs, România dansează, precum și recent lansatul show Serviciul Român de Comedie. De asemenea, în top, se înscriu și emisiunile zilnice marca Observator, Acces Direct sau Neatza cu Răzvan și Dani.

TOP 3 TELEVIZIUNI DAY TIME, APRILIE 2014, ALL URBAN
Channels Rtg% Share Rtg(000)
1 Antena 1 3 13.8 303
2 Pro TV 2.1 9.6 210
3 Antena 3 1.8 8.3 181

TOP 3 TELEVIZIUNI DAY TIME, APRILIE 2014, 18-49 URBAN
Channels Rtg% Share Rtg(000)
1 Antena 1 2.5 14.6 126
2 Pro TV 2.1 12.3 106
3 Kanal D 0.9 5.5 47

TOP 3 TELEVIZIUNI ACCESS, APRILIE 2014, ALL URBAN
Channels Rtg% Share Rtg(000)
1 Antena 1 4.6 15 464
2 Pro TV 4.3 14.2 439
3 Antena 3 2.3 7.4 228

Antena 3
Cel mai important post de știri de România, Antenă 3, își consolidează poziția de lider absolut în rândul nișei din care face parte, înregistrând creșteri notabile de audiența pe toate intervalele orare, în rândul publicului cu vârste de peste 18 ani.
În topul audiențelor programelor Antenei 3 se afla emisia-reper “Sinteza zilei”, “Ediție specială”, jurnalele de știri, “Subiectiv”, “La ordinea zilei”, “În gura presei”, “Secvențial” sau “Q&A”.

antena3

Antena Stars
Audiența postului de mondenități al Antena Group, Antena Stars, se înscrie pe o puternică pantă ascendentă. Comparativ cu luna aprilie a anului 2013, în 2014, procentele de creștere ale cotei de piață în rândul publicului comercial sunt, după cum urmează: 33% în Whole Day, 180% în Morning, 92% în Day Time, 100% în Acces, 30% în Late Fringe și 33% în All Day.
În topul celor mai vizionate emisiuni în luna aprilie ale postului Antena Stars se afla Test de fidelitate, Star Awards, Agentul Vip, Răi da’ buni, Refresh by Oana Turcu, Star Chef sau Star News.

stars

Euforia TV
Postul destinat publicului feminin are, de asemenea, creșteri de audiență în luna aprilie 2014, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. În Whole Day, în rândul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, procentul de creștere este 56%, iar în Day Time 143%. Cota de piață a postului se înscrie pe o pantă ascendentă și în Acces (69%), Late Fringe (83%) și All Day (56%).

Emisiunile aflate în topul audiențelor Euforia TV sunt Totul despre sex, Dr. House, Moștenitorii, “Prodanca și Reghe, relații internaționale”, “Iubire secretă”, “Amantele” sau “Iubește-te așa cum ești”.

euforia

Zu TV
Proaspăt lansatul post de muzică al Antena Group, Zu TV are încă de la lansare audiențe remarcabile. Cele mai vizionate show-uri ale trustului, în rândul publicului tânăr, cu vârste cuprinse între 15 și 34 de ani, sunt Zu Music Awards, Zu Kids On The Block, Mos Wanted, Popescu & Flick, Poliția Muzicii, Pentru că… talent!, Adevăr & Provocare, Omul străzii sau Zu Trends.

Intact mulțumeste publicului pentru susținere si loialitate, apreciind contributia fiecărui român la aceste rezultate.
Sursa: Kantar Media
Copyright: Arma Data