Televiziunile Intact Media Group, creșteri pe toate intervalele orare în aprilie pe targetul comercial comparativ cu 2012

Televiziunile Intact Media Group, creșteri pe toate intervalele orare în aprilie pe targetul comercial comparativ cu 2012

07/05/2013

Posturile de televiziune ale Intact Media Group își consolidează, în luna aprilie, poziția de lider, pe patru segmente orare importante   “Whole Day”- audiențele măsurate într-un interval de 24 de ore, Day Time (10,00 – 16,00), Acces (16,00 – 19,00) și Late Fringe (23,00 – 02,00). ”România Dansează”, “Te cunosc de undeva”, “Acces direct”, ”Mireasă pentru fiul meu”, emisiunile de știri marca “Observator”, “Un show păcătos”, recent introdusă în grilă “Next Star”, dar și Știrile și talk-show-urile Antena 3  sunt producțiile care se bucură de simpatia și aprecierea telespectatorilor și au înregistrat audiențe care le-au plasat repetat în fruntea clasamentului . În același timp, serialele Euforia TV,  emisiunile mondene ale postului Antena 2 și  producțiile GSP TV au contribuit, în mare măsură, la înregistrarea acestor rezultate în luna aprilie.

8 puncte de market share în Day Time diferență între IMG și CME

daytime

În Day Time, “Antenele” conduc detașat în clasamentul audiențelor, posturile CME clasându-se la 8,3 puncte de market share diferență. În acest interval orar, televiziunile IMG transmit “Mireasă pentru fiul meu” (Mirela Boureanu Vaida), show lider autoritar de audiență, emisiunea de știri Observator de la ora 13,00, dar și “Previziunile zilei” (Sabina Iosub și Niels Schnecker) și “Se întâmplă în România” (Maria Coman). Între show-urile care au contribuit la înregistrarea acestei cote de piață pe trust se număra și “Începe Bahmu”, de la Antena 2.

Acces direct face diferența

Concurența pe slot-ul Acces a fost mereu acerbă între cele două trusturi și mai ales între televiziunile “locomotiva”, Antena 1 și Pro TV. De luni de zile, postul generalist al IMG a preluat conducerea în acest interval orar, show-ul care a făcut diferența fiind “Acces direct”, cu Simona Gherghe prezentator. În același interval orar, show-uri care au înregistrat o cotă de piață semnificativă sunt Observator 16,00, talk-show-urile “Esențial” (Mihaela Bârzilă) și “La ordinea zilei” (Dana Grecu și Radu Tudor). Euforia TV a înregistrat de asemenea coordonate de audiență care au contribuit la ridicarea cotei de market share, cu serialele “Curtezană” și “Acuzat pe nedrept”.

Late Fringe, adjudecat de televiziunile IMG

Intervalul orar 23,00 – 02,00 reprezintă, de asemenea, o miză foarte mare pentru televiziuni. În condițiile unei concurențe acerbe, show-urile care nu performează sunt retrase din grilă, cel mai recent exemplu fiind “Cancan TV”, care nu se mai regăsește, în aceste zile, în grila Acasă TV. Antena Group conduce și în acest slot orar, mulțumită emisiunilor precum “Un show păcătos” (Dan Capatos), “În gura presei” (Mircea Badea) și edițiilor de Știri ale Antenei 3. De asemenea, meciurile din Campionatul Portugaliei transmise de GSP TV au fost apreciate de telespectatorii posturilor IMG.

Televiziunile IMG, cele mai mari audiențe în Whole Day

Media de market share înregistrată într-un interval de 24 de ore reprezintă un indicator important pentru determinarea performanței unui post de televiziune și, respectiv, a unui trust de presă. Posturile IMG s-au plasat, în clasamentul trusturilor, pe primul loc în acest interval orar. Show-uri programate în Prime-Time care au fost în mod repetat lider de audiență, așa cum este cazul “România dansează”, “Te cunosc de undeva” , transmisiunile sportive, producții precum “Sinteza zilei” sau “În premieră” au înregistrat cote de piață care au ridicat televiziunile IMG pe primul loc, în aprilie, în clasamentul audiențelor.

De asemenea, la nivelul primelor patru luni ale lui 2013, media de audiență păstrează televiziunile IMG pe primul loc pe aceleași interval orare, Whole Day, Day Time, Acces și Late Fringe, la diferențe semnificative comparativ cu trustul concurent CME.

Audiențe în creștere cu până la 3 puncte pe targetul comercial

Publicul comercial, format din persoane care locuiesc în mediul urban și au vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, este target-ul premium, dorit, fără excepție de televiziuni. Posturile Grupului Intact au înregistrat aprecieri importante pe toate intervalele orare, în luna aprilie 2013, comparativ cu aceeași  luna a anului trecut. Trustul concurent, CME, a înregistrat deprecieri în Day Time și Access Prime-Time.grafic

IMG cuprinde televiziunile: Antena1, Antena2, Antena3, Euforia TV si GSPTV

CME cuprinde televiziunile: Pro TV, AcasaTV, Sport.ro, MTV, Acasa HD