Televiziunile Intact Media Group, 6.584.000 telespectatori pe zi în prima jumătate a lui 2013

Televiziunile Intact Media Group, 6.584.000 telespectatori pe zi în prima jumătate a lui 2013

03/07/2013

Primele șase luni ale anului confirmă poziția de lider a televiziunilor Intact Media Group în importante intervale de audiență. “Antenele” sunt lider în Whole Day, Day Time, Access și Late Night. Telespectatorii au ales show-urile care se bucură de succes la nivel mondial precum și emisiunile de divertisment, transmise de Antena 1, știrile și talk-show-urile Antenei 3, mondenitățile de la Antena 2, serialele hit ale Euforia TV și transmisiile sportive ale GSP TV. 1

Posturile IMG conduc clasamentele în coordonatele orare menționate și în luna iunie, înregistrând creșteri însemnate comparativ cu mai 2013. Cele mai notabile evoluții au avut loc în Access și în Late Night, cota de piață fiind mai mare cu 1,7%. De cealaltă parte, CME, trustul de presă concurent din care face parte și Pro TV a înregistrat scăderi pe cele mai multe dintre intervalele orare.

2

În Day Time, televiziunile Intact Media Group depășesc cu 9,1 puncte de share media înregistrată de CME în același interval orar, în luna iunie. “Mireasă pentru fiul meu”, show care o are la pupitru pe Mirela Boureanu Vaida, Observatorul orei 13 cu Mihaela Călin, Previziunile zilei cu Niels Schnecker și Sabina Iosub sau Știrile Antenei 3 sunt principalele programe care au performat între orele 10,00 – 16,00.

3

De asemenea, în Day Time, Antenele sunt lider autoritar și în rândul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.

Creșteri pe toate intervalele orare comparativ cu 2012

Posturile IMG înregistrează aprecieri pe fiecare interval orar al zilei în luna iunie comparativ cu aceeași perioadă din 2012. Cea mai mare creștere se înregistrează în Prime Time, unde se câștigă 2,7 share față de 2012.

5 4

Antenele conduc și pe segmentul Access. Show-ul cu cea mai mare medie de market share, în acest interval orar, între producțiile din grup difuzate la aceeași oră, este Acces Direct. Prezentată de Simona Gherghe, emisiunea este și lider de audiență în majoritatea “confruntarilor” cu show-ul concurent transmis de Pro TV, “Happy Hour”. Performanțe de market share au înregistrat și Observatorul orei 16,00, prezentat de Mihaela Călin, și Bingo Metropolis, transmis duminică de la ora 16,30.

6

Late Fringe este un alt interval orar în care televiziunile IMG sunt lider. În acest segment, sunt transmise show-urile “Un show păcătos” cu Dan Capatos, dar și “În gura presei”, cu Mircea Badea, care a înregistrat o creștere de 1,9 puncte de market share, comparativ cu luna mai.  (Target: All Urban; Sursa: Kantar Media; Televiziunile IMG: Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia Tv și GSP TV; Televiziunile CME: Pro TV, Acasă TV, Pro Cinema; Acasă Gold și MTV România).

7

De la 1 iulie , toate producțiile TV Intact Media Group pot fi urmărite pe AntenaPlay.ro, cea mai mare platformă online de divertisment și știri cu conținut exclusiv românesc. AntenaPlay.ro adună peste 80.000 de ore de emisie apreciate de români în ultimii 20 de ani.