1991 Teoretic, istoria INTACT se scrie începând cu acest moment. Încrezător în viitorul presei și determinat să construiască un nou început în mass media românească, omul de afaceri Dan Voiculescu investește într-o tipografie. Tipografia Intact devine astfel prima piesă a ceea ce mai târziu va reprezenta cel mai puternic grup media românesc.
1993 Dan Voiculescu investește în prima televiziune comercială din România, oferind publicului o alternativă la televiziunea națională. Noua televiziune se numește Antena1 și difuzează pentru început filme și știri. Tot în același an, este lansat cotidianul de informație Jurnalul Național, într-un format de 32 de pagini.
1994 O premieră în România, Radio Romantic debutează cu un format gold hits neîntrerupt de publicitate. Cu Antena1 în ascensiune continuă, apare nevoia unei case de producție pentru emisiunile din grila postului. Intact Production preia pentru început producția show-urilor Antena1. Expansiunea teritorială demarează prin lansarea primului studio local, Antena1 Pitești. Grupul Media Intact prinde contur.
1998 În septembrie Antena1 se relansează cu un nou pachet grafic ID creat de celebra companie Pittard Sullivan și o noua grilă de programe în care elementul principal a fost consolidarea producțiilor proprii, fiind primul post TV din România cu peste nouă ore de transmisii în direct pe zi.
1999 În iulie Antena1 obține drepturile exclusive de transmisie a Campionatului Național de Fotbal, fiind primul post TV privat din România care reușește această performanță, precum și singurul care transmite în direct patru meciuri de fotbal pe etapă.
2000 Șase ani mai târziu și după 16 studiouri locale lansate, Gazeta Sporturilor, cel mai prestigios cotidian sportiv din România, cu o istorie de aproape 80 de ani, se alătura brandurilor Intact.
2005 Fondatorul Grupului Media Intact, Dan Voiculescu, se retrage din afaceri, dedicându-se vieții politice și cedând întreagă sa avere celor două fiice ale sale, Camelia și Corina. Cu Camelia Voiculescu drept Președinte al Grupului Media și Corina Voiculescu coordonind zonă de CSR, prin fundații umanitare, Intact cunoaște o gradație ascendentă. Este anul care marchează o dezvoltare focusată pe nișe, printr-o serie de lansări în sferele financiară – revista Saptămâna Financiară și știri – postul tv Antena3. Compania Media Sport Group, deținătoarea primei reviste de 4×4 din România, 4WD, intră sub umbrela Intact și obține licențele BBC pentru două reviste cu renume, Top Gear și Good Food.
2006 Dezvoltarea continuă prin lansarea de noi branduri: Euforia, postul tv de lifestyle dedicat publicului feminin, Antena Internațional, televiziunea care se adresează comunităților de români din diaspora, Felicia, revista săptămânala de well-being și Good Homes, revista de food & deco, o noua licență BBC. Focusarea pe nișe a trustului a generat nevoia unei regii de vânzări performate, care și-a externalizat în același timp oferta –Clir Media. Evoluția new media aduce cu sine lansarea Open Media Networks, firmă care proiectează și integrează soluții și servicii interactive de advertising, IT și multimedia.
2007 Pe lângă consolidarea brandurilor existente (Jurnalul Național este cel mai citit cotidian quality din România, Gazeta Sporturilor este liderul presei sportive, Antena1 este recunoscută drept nr.1 în divertismentul tv), dezvoltarea nișelor continuă prin lansarea unei televiziuni axate pe talk-show-uri – Antena2. Expansiunea teritorială căpăta anvergură prin crearea rețelei de săptămânale locale Ghimpele.
2008 Divizia prina a grupului se consolidează prin două noi titluri: cotidianul Financiarul, care a trecut printr-un process de rebranding în 2011, devenind Fin.ro (Financial Intelligence News) și revista lunară de lifestyle Confidențial. Urmare a câștigării drepturilor de televizare a meciurilor din Liga 1 de Fotbal de către consorțiul format din Antena1 și RCS la un preț record, se lansează televiziunea de sport GSP TV, care difuzează majoritatea meciurilor din campionatul intern. Tot în acest an debutează postul de radio ZU, în formatul contemporary hits radio, axat pe interactivitate și idei neconvenționale, ajungând în scurt timp radioul nr. 1 în București. Se consolidează și divizia new media, prin performanțe notabile ale rețelei de site-uri construite în jurul gsp.ro și prin relansarea celor deja existente, care devin astfel entități în sine. Un exemplu în acest sens îl reprezintă proiectele online aflate sub umbrelă Antena3: vdtonline.ro, videonews.ro, totulredus.ro. Cea de-a doua regie de vânzări a trustului se relansează sub denumirea Intact Advertising, iar noua entitate Intact Interactive internalizeaza vânzările de publicitate online, reprezentând noua divizie a trustului specializată în publicitate interactivă.
2009 Pe o piață încercată de criza economică mondială, Intact Media Group reușește să-și consolideze prezența cu o spectaculoasă creștere de 120% în radio și o constanța dezvoltare în print și online. Radio Zu, pe lângă faptul că a lansat șapte noi stații locale, devine, doar într-un an, radioul preferat al ascultătorilor din București. Jurnalul Național, cotidianul quality numărul unu din presă, demarează o serie de inițiative pentru a repune în drepturi valorile românești. Biblioteca pentru toți și Mișcarea de rezistență sunt câteva dintre campaniile care au pus accent pe importanța culturii și a spiritului național în viața publică. Acestea au fost susținute de personalități de marca, de la artiști, formatori de opinie la sportivi de performanță. Jurnalul Național își reconfirma astfel statutul de referință pentru presa de calitate de pe piața românească. În același an, Intact Interactive, se dezvoltă ca o prezența puternică în mediul online și mobile. Intact Interactive creează o platformă solidă pentru produselor noastre offline.
2010 Societățile care dețin brandurile Antena1, Antena2 și Euforia se consolidează operațional pe o platformă comună, Antena Group. Noua entitate creată nu afectează identitatea brandurilor în cauza, ci are avantajul strategiei coordonate atât în ceea ce privește marketing-ul cât și celelalte resurse. În decembrie are loc mutarea într-o noua clădire, asigurând astfel o comunicare și o platforma de lucru mult mai eficiente. 2010 este și anul provocărilor: formate internaționale, adaptate local, seriale originale, campanii îndrăznețe și premiere print precum augmented reality în Top Gear sau pagini 3D în Gazeta Sporturilor. În ciuda contextului general pragmatic, am pus preț pe importanța rolului nostru în societate. Fundația Mereu Aproape organizând cea mai impresionată campanie socială din România: Apa trece, România ramâne, pe parcursul căreia s-au strâns 1.250.000 euro în bani și materiale de construcții, facilitând astfel construcția a 75 de case în zonele afectate de inundații.
2011 Un an dinamic, al consolidării și al accentului pe conținut. Pasionați de inovație, căutăm noi platforme pentru a fi relevanți pentru clienții noștri. Suntem prima companie care a introdus QR code-urile pe TV. Gazeta Sporturilor lansează o comunitate online pentru iubitorii de fotbal, un radio online și o aplicație iPad. O noua licență BBC se adaugă portofoliului de print, prin BBC Focus, revista numărul 1 în lume în materie de știință, tehnologie și viitor cu peste 100 de pagini de jurnalism profesionist, teste de produse detaliate și fotografii spectaculoase. Mai mult, în septembrie a avut loc lansarea revistei The Industry. Această este adresată profesioniștilor și entuziaștilor industriei media și urmărește îndeaproape mișcările strategice, achizițiile importante, cifrele relevante, echipele, leaderii, evenimentele și informația esențială din această zonă. De asemenea, titlurile din print precum Jurnalul National, Fin.ro Magazin, Felicia si Saptămâna Financiară sunt integrate sub umbrela Intact Publishing. Antena 3 devine singura statie de stiri din Romania afiliata la CNN. Cu ocazia împlinirii a douăzeci de ani de activitate, Intact Media Group a lansat proiectul Primii20.ro care vine în întâmpinarea tinerilor şi le oferă posibilitatea de a deveni purtătorii de cuvânt ai generaţiei lor, sprijinindu-i în cu diferitele lor proiecte si susținându-le ideile si pasiunile. Mai mult, grupul lanseaza Intact Media Academy, platforma educationala care isi propune sa formeze viitorii profesionisti media.
2012 Este anul unei renasteri din punct de vedere productie show-uri pentru Antena 1. Titluri precum X Factor, Te cunosc de undeva sau Money Drop implica munca unor profesionisti de top si se bucura de aprecierea publicului tanar. Politica de vanzari a postului urmeaza acest trend si se axeaza pe segmentul 18-49. Atentia acordata sferei digitale se concretizeaza prin crearea entitatii Antena Digital, special conceputa pentru a genera continut si comunitati online, aflate in relatie de interdependenta cu proiectele on air. Evenimentul Forza ZU, organizat anual de Radio ZU intr-un oras al Romaniei, strage zeci de mii de oameni in Timisoara. Angajamentul grupului pentru cauzele sociale se reflecta in programele Fundatiei Mereu Aproape, “Vreau sa ajut” (1.200.000 euro pentru tratamentul copiilor cu probleme severe de sanatate) si “Lasati-ma sa invat”(350.000 de euro stransi pentru 12 centre educationale complet echipate).
2013 Antena 1 sarbatoreste 20 de ani de la prima emisie, prezentand publicului si partenerilor cea mai ofertanta grila de programe pana la momentul respectiv. Antena 2 se transforma in Antena Stars, un canal de nisa unic, care prezinta noutatile si seteaza agenda in peisajul monden. Antena 3 stabileste un record mondial, pentru cel mai mare steag national, consemnat de Guinness Book of Records si devine cea mai premiata televiziune din Romania, cu patru premii AIB Londra, o medalie de aur la New York Festivals si sase premii APTR. Grupul dezvolta zona digitala, lansand Antena Play, platforma video care ofera access la toate canalele de continut din portofoliul sau, precum si new content, atingand, pana la finele anului, 500.000 de conturi organice. Tot in zona online, este lansat un nou proiect editorial, www.spynews.ro, care urca imediat in top trei cele mai accessate site-uri de mondenitati din Romania.
2014 Numarul telespectatorilor care urmaresc televiziunile grupului zilnic, timp de cel putin un minut, atinge cifra de 10.450.000, la nivel national. Cele peste 75 de show-uri produse se reflecta in cresterea de market share la nivelul intregii zile, de la 22.1% la 24.3%. Alte 14 premii – si 4 nominalizari, dintre care una la International Emmy Awards – confirma calitatea continutului Intact. Divizia digitala inregistreaza o crestere de 300%, iar Radio ZU aduna peste 50.000 de romani in Cluj Napoca, la evenimentul anual Forza ZU. Romantic FM sarbatoreste 20 de ani de la primul semnal in eter, continuand sa isi aprecieze pozitia de produs premium. Antena Play isi extinde numarul de statii TV din portofoliu la 12, ajungand la 80.000 ore de continut . Intact Media Academy celebreaza cel de-al treilea an de existenta cu o noua generatie de 82 de absolventi, in timp ce Gazeta Sporturilor aniverseaza 50 de ani de existent, prin relansarea celui mai urmarit site sportiv din Romania, gsp.ro.
2015 Strategia de continut a grupului devine mai interactiva, cu focus preponderent pe segmentul de public 18-49. Se pun bazele proiectului prin care Euforia TV se transforma in Happy Channel, un canal unic, care militeaza pentru drepturile femeilor. Grupul isi reorganizeaza operatiunile de print, concentrandu-se pe cele doua publicatii consacrate, Jurnalul National si Gazeta Sporturilor. Divizia online inregistreaza cifre record, 128 de milioane de afisari si 13 milioane de unici numai in decembrie 2015. www.a1.ro este lider al categoriei divertisment, www.gsp.ro este leader al categoriei sport, iar www.spynews.ro al categoriei tabloid. Antena Group lanseaza lajumate.ro, o platforma de anunturi unica, printr-un model hibrid online-TV. In cei patru ani de activitate, Intact Media Academy totalizeaza peste 1000 de absolventi care confirma succesul programului. Fundatia Mereu Aproape atinge peste 1 milion de persoane ajutate prin diferite programe pe parcursul celor 10 ani si 10 milioane de euro stransi in acest scop. Grupul face o investitie semnificativa in echipament HD, iar forumurile dedicate industriilor din Romania pun la masa dezbaterilor reprezentantii acestora si autoritatile.